English

امضاء تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی گیلان و سازمان تبلیغات اسلامی

تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه های فرهنگی توسط سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به امضا رسید.

امضاء تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی گیلان و سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، پریسا کرمی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان کتابخانه های عمومی را بستری مناسب جهت جلب کودکان و نوجوانان به سمت و سوی کتابخوانی عنوان، و ضرورت توجه به امر کتاب و کتابخوانی توسط همه مسئولین را یادآور شد.

کرمی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی با پیش بینی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی سعی در ایجاد جذابیت این مکان فرهنگی دارد گفت: اگر ما برنامه ای برای کودکان و نوجوانان خود در حوزه های فرهنگی تدارک نبینیم چه بسا بدخواهان نظام و انقلاب این خلا را با شیوه های مختلف ضد دینی پرخواهند کرد.

وی همچنین به اجرایی شدن تفاهم نامه های مجموعه کتابخانه ها با همه دستگاه های طرف توافق نیز اشاره کرد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی بر انجام کلیه تعهدات خود در تفاهم نامه ها منعقده با دستگاه ها، نهادها و موسسات پایبند بوده و در جهت رشد و توسعه فرهنگی جامعه بهره برداری می کند و با تامین نیازهای دینی مخاطبین، این مکان فرهنگی را به پاتوق دوستداران کتاب و کتابخوانی تبدیل کرده است.

کار فرهنگی در جامعه به مثابه تشخیص بیماری هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی در ایجاد زمینه و بستر مناسب مطالعه برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی گفت: کار فرهنگی در جامعه به مثابه تشخیص بیماری هاست و اگر بخوبی اجرا شود اثرات و نتایج بسیار خوبی در پی خواهد داشت.

امضاء تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی گیلان و سازمان تبلیغات اسلامی 1

حجت الاسلام والمسلمین جمال یاری بر اهمیت هم افزایی دستگاه های مختلف فرهنگی در توسعه امر کتابخوانی تاکید کرد و گفت: با توجه به هدف مشترک این دستگاه ها در ایجاد آگاهی در جامعه باید اقدامات انجام شده در راستای سیاست های پیش بینی شده تداوم یابد.

یاری به ظرفیت های مناسب تبلیغات اسلامی در اقصی نقاط گیلان نیز اشاره و از آمادگی این دستگاه برای اجرای برنامه های مشترک با مجموعه کتابخانه های عمومی در روستاهای استان خبرداد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه های فرهنگی توسط سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به امضا رسید.

همکاری طرفین در اجرای تبلیغات برنامه های فرهنگی، تبلیغاتی با موضوع کتاب،  تامین جوایز مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی و استفاده بهینه از ظرفیت و توانایی های پژوهشی موجود به منظور معرفی فرهنگ و تمدن اسلامی، تبیین مواضع انقلاب اسلامی و انجام پژوهش‌های لازم به ویژه در زمینه نظام تربیتی و مبانی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حکومت اسلامی و پیوند پایگاه های اطلاع رسانی دو مجموعه از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه