English

حبیب الله خجسته پور در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان:

اقدامات ۴۰ ساله نظام در دهه فجر بطور صادقانه برای مردم بازگو شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، گفت: باید در دهه فجر 97، اقدامات صورت گرفته توسط مسوولان نظام را صادقانه با مردم در میان بگذاریم.

اقدامات 40 ساله نظام در دهه فجر بطور صادقانه برای مردم بازگو شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که عصر امروز در دفتر این معاونت برگزار شد، گفت: دهه فجر 97 فرصت مغتنمی است تا خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را صادقانه با مردم در میان بگذاریم.

حبیب الله خجسته‌پور، افزود: مدیران باید در بازگویی اقدامات انجام شده، از روش‌های نوین استفاده کنند تا مردم بدانند مدیران، خادمان آنان در دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی، ادامه داد: برش‌ مقایسه‌ای دستگاه‌های اجرایی نباید کلیشه‌ای و آماری باشد و باید بازگویی اقدامات انجام گرفته به گونه‌ای باشد که برای عموم مردم قابل درک باشد.

در دهه فجر امسال از ظرفیت رسانه‌های استان، بیش از گذشته استفاده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان نظیر مطبوعات و خبرگزاری‌ها را لازمه تبلیغات مدیران در دهه فجر دانست و گفت: رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و تریبون نماز جمعه، ظرفیت‌هایی است که در آن می‌توان صادقانه با مردم سخن گفت، از این رو لازم است تا مدیران در دهه فجر سال جاری، از این ظرفیت‌های اطلاع رسانی، بهره کافی ببرند.

نباید کم کاری برخی مسوولین به نام نظام ثبت شود

خجسته‌پور با تاکید بر اینکه کم کاری مدیران نباید به حساب کلیت نظام نوشته شود، تصریح کرد: مقایسه شرایط کنونی با دوران قبل از انقلاب روشی درست اما قدیمی است، لذا شایسته است تا نمودار رشد و توسعه استان تهیه و تدوین و در اختیار استانداری قرار گیرد تا در برنامه‌ریزی‌های آتی مورد آنالیز و بهره‌برداری قرار گیرد.

جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات لرستان در هفته جاری برگزار می‌شود

معاون استاندار لرستان، افزود: طی هفته جاری، جلسه‌ای با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد که در آن به هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان دستگاهی تاکید خواهیم کرد.

شورای اطلاع رسانی لرستان

دهه فجر امسال فرصت خوبی برای معرفی خدمات 40 ساله انقلاب است

حبیب الله خجسته‌پور، گفت: امیدوارم در دهه فجر سال جاری و هم زمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی شرایطی فراهم شود تا بیش از گذشته با مردم صحبت کنیم و اقدامات 40 ساله نظام و خدمات دولت تدبیر و امید را به سمع و نظر این ولی نعمتان برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی