English

مدیر آبفا منطقه ۵ اصفهان:

مصرف سرانه آب در آبفا منطقه ۵ اصفهان حدود ۱۵۴ لیتر در شبانه روز است

مدیر آبفا منطقه 5 اصفهان گفت: در حال حاضر مصرف سرانه آب درآبفا منطقه 5 ، حدود 154 لیتر در شبانه روز می باشد که در صدد هستیم این عدد را به 110 لیتر در شبانه روز کاهش دهیم.

مصرف سرانه آب در آبفا منطقه 5 اصفهان حدود 154 لیتر در شبانه روز است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علی قیصری در چهل و پنجمین برنامه از سلسله نشست های برنامه رادیویی جاری حیات با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب گفت: در حال حاضر مصرف سرانه آب درآبفا منطقه 5 ،  حدود 154 لیتر در شبانه روز می باشد که در صدد هستیم با ترغیب مردم به مصرف بهینه این عدد را به 110 لیتر در شبانه روز کاهش دهیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 86 هزارمشترک در آبفا منطقه 5 تحت پوشش شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارند با تدابیری که در نظر گرفته شد می خواهیم میزان مصرف این مشترکین را به 110 لیتر در شبانه روز برسانیم.

مدیر آبفا منطقه 5 اعلام کرد: با تعاملی که با ادره آموزش و پرورش و سایر نهادها وادارات داریم نه تنها کارکنان این سازمانها را از طریق مروجین مصرف بهینه،  تشویق به درست مصرف کردن می کنیم بلکه از آنها می خواهیم با نصب تجهیزات کاهنده ، میزان مصرف را به استاندارد برسانند.

قیصری اصلاح شبکه های فرسوده آب را یکی از عوامل موثر در هدررفت آب دانست و بیان کرد:سالانه بیش از 10 کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده آب در دستور کار قرار می گیرد و نیز اصلاح انشعابات فرسوده هم با جدیت دنبال می شود که این امر در کاهش هدر رفت آب بسیار تاثیر گذار می باشد.

مدیر آبفا منطقه 5  به توزیع عادلانه آب در منطقه 5 پرداخت و تصریح کرد:هم اکنون با بهره گیری از تکنولوژی تله متری و تله کنترل ،پایش هوشمند شبکه توزیع آب صورت می گیرد که در نهایت توزیع عادلانه آب را دربرداشته است بطوریکه آب با فشار یکسان میان مشترکین توزیع می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه