English

معاون میراث فرهنگی گیلان اعلام کرد؛

قول مساعد بنیاد مستضعفان کشور برای تکمیل مدرسه فروغ

معاون میراث فرهنگی گیلان گفت: هفته گذشته رئیس بنیاد مستضعفان کشور از مدرسه فروغ و میزان پیشرفت پروژه بازدید کرده و قول مساعد برای تامین اعتبار از ردیف پروژه‌های عام المنفعه برای تکمیل این پروژه را داد.

قول مساعد بنیاد مستضعفان کشور برای تکمیل مدرسه فروغ

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ولی جهانی معاون میراث فرهنگی گیلان در این باره اظهار داشت: مدرسه فروغ نخستین بار پس از انتشار گزارش وضعیت آن توسط دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در اردیبهشت سال ۹۵، مورد بازدید و وعده تأمین اعتبار برای مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

جهانی با اشاره به اینکه تاکنون برای مرمت مدرسه فروغ ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: هفته گذشته نیز رئیس بنیاد مستضعفان کشور از مدرسه فروغ و میزان پیشرفت پروژه بازدید کرده و قول مساعد برای تامین اعتبار از ردیف پروژه‌های عام المنفعه برای تکمیل این پروژه را داد. در حال حاضر میراث فرهنگی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل فاز نهایی مرمت درخواست کرده است.

وی  همچنین با بیان اینکه برنامه میراث فرهنگی احیای تمام فضاهای قدیمی مدرسه فروغ از جمله سر در سفال‌پوش است، ادامه‌ داد: این موضوع نیازمند تخصیص اعتبار جداگانه است. اگر در فاز بعدی اعتباری برای این بخش اختصاص یابد قطعا سردر قدیمی در اولویت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی