English

نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان خبر داد:

مشارکت فعال گیلانیان در بازسازی ۳ پروژه مهم در عتبات عالیات

نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات استان گیلان از مشارکت فعال مردم گیلان در احداث و بازسازی صحن حضرت فاطمه زهرا(س)، صحن عقیله بنی هاشم و ترفیع گنبد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد.

مشارکت فعال گیلانیان در بازسازی 3 پروژه مهم در عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام محمد حسین نیا لاکانی در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان ماسال با بیان اینکه کمک به بازسازی عتبات عالیات امری ارزشمند است که هم از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و هم از سوی دولت و نظام بر این مسئله تاکید شده است، افزود: همه مشاهد مشرفه حضرات معصومین(ع) به عنوان نماد و مظاهر اسلام وتشیع محسوب می شوند و همه شیعیان نسبت به این عتبات متبرکه وظیفه دارند.

ارادت به خاندان عصمت و طهارت محدود به شیعیان نیست

وی با اشاره به شوق زایدالوصف شیعیان به این مشاهد شریفه، گفت: البته ارادت به خاندان عصمت و طهارت محدود تنها به شیعیان نیست و بسیاری از اهل تسنن نیز در ادوار مختلف ارادت خود را اثبات کرده اند، حتی در سال گذشته، بسیاری از برادران اهل سنت تالش به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشرف شدند.

نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان1

مردم ماسال همواره ولایتمدار و عاشق اهل بیت بوده اند

نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان گیلان، وظیفه شیعیان به ویژه مسئولین را که افرادی باورمند هستند را در بازسازی عتبات بسیار حائز اهمیت دانست و  تاکید کرد: مردم ماسال همواره ولایتمدار و عاشق اهل بیت بوده اند، از همین رو انتظار می رود با استفاده از پتانسیل خیرین باورمند، همچنان شاهد مشارکت حداکثری مردم این دیار در بازسازی عتبات عالیات باشیم.

حجت الاسلام لاکانی ادامه داد: صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف، صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی و ترفیع گنبد اباعبدالله (ع) از جمله مهمترین پروژه های ستاد بازسازی عتبات عالیات است که دوستداران گیلانی خاندان اهل بیت(ع) در بازسازی آنها مشارکت فعال دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه