English

جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان:

با مشکل دید در جاده ها مواجه هستیم

اسماعیلی با تاکید بر بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودرو گفت: رانندگان حتماً زنجیرچرخ به همراه خود داشته باشند زیرا احتمالاً در گردنه نیاز به بستن زنجیرچرخ باشد.

با مشکل دید در جاده ها مواجه هستیم

خبرگزاری موج همدان، اسماعیلی با بیان اینکه در برخی از این محورها بارش باران و در برخی دیگر بارش برف گزارش می‌شود گفت: در محور تهران، ملایر، کرمانشاه و گردنه آوج به صورت مقطعی مه گرفتگی وجود دارد که محدودیت دید را ایجاد می‌کند.

جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد تصادفی طی روزهای اخیر در جاده‌های همدان نبودیم افزود: به دلیل بارش برف و باران رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با تاکید بر بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودرو گفت: رانندگان حتماً زنجیرچرخ به همراه خود داشته باشند زیرا احتمالاً در گردنه نیاز به بستن زنجیرچرخ باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه رانندگان تجهیزات زمستانی لازم را برای سفر به همراه داشته باشند گفت: رانندگان باید مهارت‌های لازم در برخورد با شرایط برفی از جمله نحوه بستن زنجیرچرخ را کسب کنند زیرا برخی ازآنها  زنجیرچرخ به همراه دارند اما شیوه استفاده از آن را فرا نگرفته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه