English

در پی انتصاب استاندار جدید فارس، استاندار فارس در پیامی به مردم و مسئولان:

مردم و مسئولان از ارسال گل و پیام تبریک در روزنامه ها اجتناب ورزند

در جلسه هیات دولت بالاخره پس از نزدیک ۵۰روز تکلیف استاندار فارس مشخص شد و دکتر عنایت‌اله رحیمی به عنوان استاندار شانزدهم فارس انتخاب گردید؛ وی با صدور پیامی از مردم و مسئولین درخواست کرد از ارسال گل و پیام تبریک در روزنامه ها اجتناب ورزند.

مردم و مسئولان از ارسال گل و پیام تبریک در روزنامه ها اجتناب ورزند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، در پی انتصاب استاندار جدید فارس پس از نزدیک به ۵۰روز، و انتخاب عنایت‌اله رحیمی به عنوان استاندار شانزدهم فارس، وی با صدور پیامی از مردم و مسئولین درخواست کرد از ارسال گل و پیام تبریک در روزنامه ها اجتناب ورزند.

در این پیام آمده است:

«با سپاس به درگاه ایزدمنان و ضمن تشکر از حُسن اعتماد ریاست محترم جمهور، هیات دولت و وزیر محترم کشور، لازم می دانم از ابراز محبت و لطف همه ی دوستان عزیز و مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز ،نمایندگان گرامی مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

ضمن تشکر از زحمات استانداران پیشین و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان ،ازخداوند متعال می خواهم که در ایفای هرچه بهتر وظایف این مسئولیت خطیر و خدمت به مردم فهیم و قدرشناس استان فارس یاری ام کند و آنی مرا به حال خود رها نسازد‌.

دریافت  نظرات سازنده تمامی عزیزان، بزرگترین هدیه ای است که در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه پایدار استان، با کمال افتخار دریافت می‌کنم و از خداوند متعال میخواهم توفیق خدمت به این مردم شریف را به اینجانب بعنوان سرباز نظام و نماینده عالی دولت در استان عطا فرماید.

ضمن تقدیر و تشکرخاضعانه و صمیمانه از همه عزیزان استدعا دارم از نصب هرگونه بنر تبریک و درج آگهی در نشریات و خرید گل و شیرینی خودداری و هر گونه هزینه‌ای را که برای این موارد در نظر گرفته‌اند برای کمک به ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه نمایند اقدام ایشان انشاالله مرضی رضای حق تعالی واقع گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه