English

رفع معضل حاشیه نشینی در هرمزگان نیازمند توجه ویژه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در استان هرمزگان وجود بافت فرسوده و حاشیه نشینی حتی در جزایر قشم و کیش پررنگ است که با توجه به آسیب پذیر بودن این قسمت ها، رفع این معضل نیاز به توجه ویژه ملی و استانی دارد.

رفع معضل حاشیه نشینی در هرمزگان نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بهروز اکرمی» در نشست منطقه ای مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استان های جنوبی کشور که در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: دفاتر تسهیل گری به منظور ساماندهی محلات آسیب پذیر و حاشیه ای در استان راه اندازی شدند که تا کنون فعالیت خوبی را در این خصوص انجام داده اند.

وی  اضافه کرد: طی یک دوره اعتبارات خوبی توسط سازمان امور اجتماعی کشور در حوزه تسهیل گری تخصیص داده شده که امیدوارم این روند به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی در هرمزگان ادامه یابد.

اکرمی هرمزگان را بزرگترین استان ساحلی کشور خواند و بیان داشت: اقدامات خوب و مناسبی در حوزه سواحل استان آغاز شده که ادامه و استمرار آن نیازمند توجه ویژه است.

وی هرمزگان را ایران کوچک دانست و عنوان کرد: در این استان مردم از هر قوم، با  آداب و رسوم مختلف زندگی می کنند که این ویژگی هرمزگان را تبدیل به ایران کوچک کرده است.

اکرمی اضافه کرد: نقاط قوت هرمزگان بر نکات ضعف آن برتری دارد و این امر نیز از دیگر مزیت های هرمزگان محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه