English

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خبر داد:

همه فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در شیراز اکران می شوند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اکران همه فیلم های جشنواره فجر امسال در شیراز خبر داد.

همه فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در شیراز اکران می شوند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: همه آثار راه یافته به سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سال جاری در شیراز به نمایش در می آیند.

وی اظهار کرد: فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تالار حافظ، پردیس گلستان و شهر آفتاب در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: بسته اولیه فیلم ها همه استان هایی که خواستار اکران جشنواره فیلم فجر بوده اند، تعلق گرفته است اما فارس همچون سالهای گذشته خواهان همه فیلم ها از وزارت ارشاد و شورای تهیه کنندگان بوده است.

رنجبر با بیان اینکه رایزنی ها از دو هفته پیش برای این رویداد بزرگ سینمایی آغاز شده است، اضافه کرد: پیش بینی هایی برای برگزاری این جشنواره به صورتی مطلوب صورت گرفته است؛ حتی برای حمل و نقل مخاطبان به جشنواره نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است که چند و چون آن به محض نهایی شدن اعلام می شود.

وی افزود: درباره حضور فیلم اولی ها در جشنواره فیلم فجر فارس نیز گفت و گوهایی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم این بخش را نیز در جشنواره نوزدهم فارس اجرا کنیم.

این مقام فرهنگی گفت: برگزاری آیین ویژه افتتاحیه، دعوت از بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی، برپایی کارگاه های آموزشی در حوزه سینما نیز از برنامه های جنبی جشنواره فیلم فجر در استان فارس خواهد بود.

رنجبر اضافه کرد: برنامه امسال این جشنواره با همکاری مجموعه هنر شهر آفتاب و به مدیریت اجرایی محسن خباز برگزار می شود.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با جشنواره بین المللی در پایتخت از ٨ تا ١٨ بهمن ماه امسال در شیراز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی