English

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد؛

اهداء ۷۰۰ سند املاک علوی به محرومان واجد شرایط گیلان

در اجرای طرح محرومیت زدایی، بنیاد مستضعفان 700 سند املاک علوی را که حدود 200 هکتار است با ارزش کارشناسی شده 40 میلیارد تومان به محرومان واجد شرایط گیلان اهداء کرد.

اهداء 700 سند املاک علوی  به محرومان واجد شرایط گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم واگذاری اسناد املاک علوی و شبه علوی به محرومین واجد شرایط گفت: از سال 93 تاکنون 73 هزار فقره سند مالکیت برای املاک مسکونی و زراعی مردم به مساحت 2 هزار و 200 هکتار صادر و به آنها اهداشد که 7هزار و 100 فقره آن در گیلان بود.

 سعیدی کیا افزود:  ارزش اقتصادی املاکی که سند دار شد بیش از 14 هزار میلیارد ریال است که بیش از 98 درصد آن رایگان سند دارشد.

تصویب هزار و 700 طرح اشتغال زایی  با 14 هزار میلیارد تومان اعتبار

وی با اشاره به اجرای طرح های اشتغال زایی روستایی گفت: از سال 95 تاکنون 2هزار و 700 طرح اشتغال زایی  با 14 هزار میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که تاکنون  مجریان 2هزار و 400 طرح تسهیلات دریافت کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: این بنیاد با مشارکت وزارت ورزش  و جوانان ساخت  250 زمین مینی فوتبال با چمن مصنوعی را در سراسر کشور آغاز کرده  است که 7 مورد آن در گیلان ساخته می شود.

اختصاص حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در این مراسم   ضمن تشکر و قدردانی از حضور محمد سعیدی کیا ریاست بنیاد در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه گفت: امیدواریم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری وبا تلاشی مضاعف مشکل بیکاری جوانان راکاهش دهیم.

اهداء 700 سند املاک علوی  به محرومان

سیدمحمد احمدی به اختصاص حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: مرحله اول این طرح به اجرا رسیده و مرحله دوم آن نیز در حال انجام است.

احمدی به فعالیت 3 هزار واحد تولیدی در استان اشاره و تصریح کرد:برای رونق تولید امسال هزار و 200 میلیارد تومان در اختیار بانک‌ها قرار داده شده است.

به گزارش موج، در اجرای طرح محرومیت زدایی، بنیاد مستضعفان، 700 سند املاک علوی را که حدود 200 هکتار است با ارزش کارشناسی شده 40 میلیارد تومان به محرومان واجد شرایط گیلان اهداء کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه