English

در تجمع باشکوه امروز شیراز صورت گرفت؛

تجدید میثاق سومین حرم اهل بیت(ع) با ولی فقیه و شهدا

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شیراز، امروز با تجمع باشکوه خود در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، تجدید میثاق دوباره ای با شهدا و آرمان های انقلاب و ولی فقیه داشتند.

تجدید میثاق سومین حرم اهل بیت(ع) با ولی فقیه و شهدا

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، امروز با تجمع باشکوه خود در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، در سالروز حماسه 9دی، حماسه ای جدید خلق کردند تا بیعتی مجدد با ولایت را به تصویر بکشند.

9دی شیراز

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شیراز، علی رغم سردی هوا، از اولین ساعات امروز، با تجمع در مسیرهای تعیین شده به سمت خیابان نهم دی و حرم حضرت احمدبن موسی(ع) حرکت کردند و در این خیابان تاریخ ساز شیراز، با خواندن قطعنامه، تجدید بیعتی مجدد با ولایت داشتند و حماسه بصیرتی دیگری از خود به تصویر کشیدند.

9دی شیراز

 

اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، روحانیون، ورزشکاران و مسئولان در این تجمع  به سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش فرا دادند.

 

 

پلیس راهور شیراز، محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی شده را از ساعت 8 صبح برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک در مسیر میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی، مسیر خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، خط ویژه خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع غدیر به سمت تقاطع پیروزی، خط ویژه خیابان حضرتی جنوبی از تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع) و تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع) (خیابان 9 دی) نیز اعمال شده و تا پایان برنامه یوم‌الله 9 دی ادامه داشت.

 

به گزارش موج، در سراسر استان فارس نیز از ساعت 10 امروز مراسم یوم‌الله 9 دی برگزار و در آن مردم این استان بار دیگر با آرمان‌های شهدا، انقلاب و با ولایت تجدید پیمان می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه