English

دعوت شورای هماهنگی از مردم برای حضور در گرامیداشت ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در آستانه فرا رسیدن سالروز خلق حماسه ماندگار 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با صدور بیانیه ای اقشار مختلف مردم استان را به شرکت در آیین گرامیداشت این روز بزرگ دعوت کرد.

دعوت شورای هماهنگی از مردم برای حضور در گرامیداشت 9 دی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی کردستان طی بیانیه ای از مردم برای حضور در گرامیداشت 9دی دعوت نمود.

در این بیانیه که نسخه ای از آن به خبرگزاری موج ارسال شد، آمده است: نهم دی نمونه ای از وفاداری ملت بزرگ ایران اسلامی و عزم راسخ آنان در دفاع از ارزش هایی است که در دهه های گذشته با خون پاک جوانان و مجاهدت های بی شمار مردان و زنان این سرزمین احیا و حفظ شده اند.

پشتوانه عظیم مردمی و پیوند ناگسستنی امت با ولایت مهمترین پیامی بود که در روز نهم دی ماه 88 به سرتاسر جهان مخابره شد و دشمنان قسم خورده ای که از مدت ها قبل به بهانه واهی تقلب در انتخابات خیال خام ایجاد شکاف و تفرقه در کشور را در سر می پروراندند با شکست مواجه شده و میدان کارزار را با سرشکستگی تمام ترک کردند.

اکنون و در آستانه نهمین سالگرد آن حماسه بزرگ بار دیگر بر میثاق ناگسستنی خود با آرمان های بلند معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و بستن راه نفوذ بر دشمنان تاکید کرده و اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می کند همراه و همصدا با مردم سراسر ایران اسلامی بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی بر اتحاد، همدلی و ایستادگی در دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی تاکید کرده و راه را بر نفوذ بدخواهان نظام و ملت سد نمایند.

آیین گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه روز یکشنبه ساعت 10صبح در سالن ورزشی آزادی شهرستان سنندج برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه