English

ایران بر قلب مردم منطقه حکومت می‌کند

امام‌جمعه بندرلنگه بابیان اینکه مردم کشورهای منطقه ایران اسلامی را دوست دارند، گفت: ایران اسلامی بر دل‌های مردم پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه حکومت می‌کند.

ایران بر قلب مردم منطقه حکومت می‌کند

 به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام «سید محمدجواد رکنی حسینی» در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه‌ی بندرلنگه گفت: جمهوری اسلامی مانند درختی تنومند است که جهان شاهد پیشرفت روزافزون آن است و دشمن حق دخالت در کشور را ندارد.

وی اظهار کرد: دشمن از تابستان امسال به‌عنوان تابستان داغ ایران یادکرده و همواره در تلاش برای ضربه زدن به این درخت تنومند است و از شایعه‌پراکنی و مخدوش کردن ذهن مردم به‌عنوان نقشه‌ای برای پایان دادن به این نظام استفاده  می‌کند.

خطیب جمعه‌ی بندرلنگه بابیان اینکه انقلابی بودن و پایبندی به ارزش‌های نظام رمز پیروزی در برابر دشمن است، ادامه داد: مردم همیشه بصیر و آگاه ایران همواره ثابت کرده‌اند که حیله‌ها و فتنه‌های دشمن در آن‌ها اثر ندارد و همیشه پای‌کار انقلاب ایستاده‌اند.

رکنی با اشاره به نقشه‌های دشمن در چند ماه گذشته، تأکید کرد: دشمن از 13 آبان به‌عنوان پایان کار انقلاب یادکرده و با تصور می‌کند با اعمال تحریم‌های نفتی و بانکی باعث تضعیف قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی می‌شود و انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد .

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال آشفته ساختن ذهن ملت ایران و ترویج  بی‌ثباتی در کشور است، گفت: هر چه دشمن با کینه و فتنه پیش می‌رود ملت ایران محکم‌تر و قوی‌تر و شکست‌ناپذیرتر می‌شوند.

خطیب جمعه بندرلنگه بابیان اینکه کسانی که حل مشکلات کشور را در گروی دوستی  با آمریکا و هم‌پیمانانش می‌دانند تفکری نادرست را در ذهن خود می‌پرورانند، خاطرنشان کرد: پدیده نفوذ در کشور را جدی بگیریم چراکه  نفوذ در لایه‌های  مهم کشور رسوخ پیداکرده و دشمن از این پدیده مهم برای براندازی این نظام استفاده کرده است.

رکنی با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به کشور عراق، بیان نمود: ترامپ بدون اجازه مقامات عراقی وارد پایگاه این کشور می‌شود و این‌گونه چهره خباثت خود را نشان می‌دهد؛ بعد از رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق دعوت می‌کند که به دیدارش بروند! آیا آمریکا به استقلال کشور عراق احترام می‌گذارد؟

وی بابیان اینکه ملت ایران اگر بخواهند به کشور عراق بروند با گذرنامه و ویزا وارد خواهند شد، اضافه کرد: آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند که ایران در کشورهای منطقه دخالت می‌کند درحالی‌که این‌گونه نیست و ایران در هیچ‌یک از کشورهای منطقه پایگاه نظامی ندارد.

امام‌جمعه بندرلنگه بابیان اینکه مردم کشورهای منطقه ایران اسلامی را دوست دارند، گفت: ایران اسلامی بر دل‌های مردم پاکستان، افغانستان، عراق  و سوریه حکومت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه