English

رقابت شغلی دو همکار مسئله ساز شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از شناسایی فردی که با انتشار مطالبی بر علیه همکار خود در فضای مجازی باعث خدشه‌دار شدن جایگاه شغلی وی شده بود خبر داد.

رقابت شغلی دو همکار مسئله ساز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «علی اصغر افتخاری» در تشریح این خبر گفت: یک شهروند بندرعباسی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد فردی ناشناس از طریق پیامرسان موبایلی واتساپ مطالبی کذب و تهمت‌های نامشروع به وی نسبت داده است.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد مجرم سایبری شماره تلفن شاکی پرونده را در شبکه‌های اجتماعی با عناوین غیراخلاقی منتشر کرده بود.

افتخاری با بیان اینکه متهم از هویت جعلی برای انجام اعمال مجرمانه استفاده کرده بود، اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و جمع‌آوری مدارک ومستندات، متهم شناسایی شد.

رئیس پلیس فتای استان ادامه داد: پس از مشخص شدن هویت متهم برای شاکی، اعلام داشت وی از همکارانش بوده و مدتی است اختلافاتی بین آنها بوجود آمده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم از ابتدای بازجویی هدف از این کار خود را رقابت شغلی با شاکی ذکر کرد، عنوان کرد: متهم به همراه بردار خود در گروه‌های مختلف پیام رسان واتساپ شماره تلفن شاکی را منتشر کرده و باعث سلب آرامش شاکی شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه