English

نماینده مردم رشت در مجلس:

موضوع آب از اولویت های لایحه بودجه ۹۸ است/وزیر جهاد کشاورزی استیضاح نمی شود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: موضوع آب از اولویت های لایحه بودجه 98 است، در ارایه بودجه آب همه توجیه هستند اما ما طرح و برنامه در این باره نداریم.

موضوع آب از اولویت های لایحه بودجه 98 است/وزیر جهاد کشاورزی استیضاح نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامعلی جعفرزاده عصر روز پنجشنبه در جلسه کمیته پی گیری طرح های ملی در فرمانداری شهرستان رشت با تسلیت فوت ایت الله شاهری و حادثه تاسفناک اتوبوس دانشجویان در تهران، با بیان این که خوزستان رتبه اول و قم رتبه آخر را در بودجه 98 دارد، اظهار داشت: ما به رتبه دوازدهم قانع نیستیم، اما اکنون نمی توانیم اظهار نظر کارشناسی داشته باشیم.

در مورد بودجه آب طرح و برنامه نداریم

وی با بیان این که موضوع آب در کشور جدی است، افزود: موضوع آب از اولویت های لایحه بودجه 98 است، در ارایه بودجه آب همه توجیه هستند اما ما طرح و برنامه در این باره نداریم.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به این موضوع که وزیر جهاد کشاورزی استیضاح نمی شود، خاطر نشان کرد: استیضاح، دغدغه مردم نیست، آنهایی را که استیضاح کردیم چه کاری کرده ایم ، در شرایط جنگ اقتصادی همه بایستی به دولت کمک کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که 87 درصد اعتبارات ملی است و 13 درصد با 28 تکلیف به استان می آید، اظهار کرد: تمرکز ما بایستی بر جذب اعتبارات ملی باشد، دستگاه ها بایستی این که چه میزان از اعتبارات ملی را جذب کرده اند، گزارش دهند البته ما حاضریم به آنها اطلاعات بدهیم.
جعفر زاده در ادامه سخنانش با تاکید بر این که بایستی تابع برنامه کشور باشیم، خاطر نشان کرد: هیچ کاری خارج از برنامه کشور نمی توانیم انجام دهیم.
وی درباره پروژه کتابخانه مرکزی رشت بیان داشت: تا جایی که به خاطر داریم در سفر رئیس جمهوری به استان گیلان به این پروژه ردیفی اختصاص داده شده بود و بیان این موضوع در این جلسه مبنی بر این که اعتباری اختصاص داده نشد، بایستی پی گیری شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد تا پروژه های زمین مانده سفر رییس جمهوری در شهرستان رشت اعلام شود تا پی گیر کار باشیم. 
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه