English

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در اصفهان

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در اصفهان خبر داد.

برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، اصغر مختاری گفت: اصفهان با بیش از ٢٢باشگاه‌ کتابخوانی کودک و نوجوان، رتبه نخست بیشترین تعداد باشگاه‌ کتابخوانی کشور را کسب کرد.

وی بیان کرد: اصفهان با ثبت بیش از ٢٢ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان، رتبه نخست را از نظر تعداد باشگاه‌های کتابخوانی در سطح کشور دارد.

مختاری با بیان اینکه پس از اصفهان، استان یزد با ١٨ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در رتبه دوم قرار دارد، خاطرنشان کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شهرداری اصفهان ٣ سال متوالی است که برگزار می‌شود.

وی افزود:  اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان در نیمه نخست بهمن ماه برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی طرح‌ها و برنامه‌های ملی مختلفی از جمله پایتخت کتاب، روستای دوستدار کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را چند سالی است که در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه