English

در دیدار استاندار گیلان با وزیر نیرو مطرح شد؛

اعلام حمایت وزیر نیرو از طرح ساماندهی آب بندان های گیلان

وزیر نیرو در دیدار با استاندار گیلان حمایت کامل وزارت نیرو را از اجرای طرح های ساماندهی آب بندان ها، تالاب ها و کنترل سیلاب رودخانه های استان گیلان اعلام کرد.

اعلام حمایت وزیر نیرو از طرح ساماندهی آب بندان های گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این دیدار مصطفی سالاری استاندار گیلان از روند تدوین شیوه نامه ۲ طرح ساماندهی آب بندان ها و تالاب ها و ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه های استان گیلان با همکاری ومشارکت ۷ ماهه مدیران دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای معادن و مزیت های اجرای این طرح ها گزارشی ارائه کرد.

سالاری خواستار تامین اعتبار وزارت نیرو درخصوص پروژه های اولویت دار شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی و برق منطقه ای گیلان و نیز تقویت اعتبار اجرای پروژه های در حال احداث سدهای مخزنی گیلان شد.

در این دیدار دکتر رضا اردکانیان حمایت کامل وزارت نیرو از اجرای طرح های ساماندهی آب بندان ها، تالاب ها و کنترل سیلاب رودخانه های استان گیلان را اعلام کرد و دستورهای لازم درخصوص تسهیل و رفع موانع موجود در اجرای این طرح ها را صادر کرد.

همچنین وزیر نیرو درخصوص تسریع در اجرای پروژه های این وزارتخانه در استان گیلان و تامین اعتبارهای لازم دستورهای مقتضی را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی