English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفتگو با موج:

جلسه صبح امروز برخی اعضای خانه مطبوعات لرستان وجاهت قانونی ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفتگو با موج، برگزاری جلسه صبح امروز برخی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان را فاقد وجاهت قانونی دانست.

جلسه صبح امروز برخی اعضای خانه مطبوعات لرستان وجاهت قانونی ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌و‌گو با موج، گفت: حجت الاسلام حمیدرضا حنان گفت: برگزاری جلسه صبح امروز هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان بدون حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و برخی اعضاء وجاهت قانونی نداشته و هرگونه صورتجلسه تنظیمی مبنی بر تغییر هیات رئیسه غیرقانونی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در مورخه 11 آذر ماه 97، نامه‌ای از سوی مدیرکل محترم مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واصل شد که در آن احراز شرایط 2 عضو هیات مدیره خانه مطبوعات را منوط به استعلام از دستگاه‌های متبوع آنان دانسته بود لذا، استعلامات لازم صورت گرفته اما تا این لحظه پاسخی واصل نشده است.

مدیرعامل و رئیس فعلی هیات مدیره به وظایف قانونی خود عمل کنند

حنان، تاکید کرد: تا نتیجه استعلامات مشخص و شرایط عضویت 2 عضو این خانه تعیین تکلیف نگردد، برگزاری هرگونه جلسه غیرموجه بوده و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره فعلی همچنان بر مستند امور قرار دارند.

در انتظار نتیجه استعلام هستیم

وی گفت: در انتظار پاسخ استعلامات هستیم تا پس از دریافت، تصمیمات مقنضی صورت گیرد.

گفتنی است صبح امروز جلسه‌ای بدون حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و یک عضو هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار و در آن تصمیماتی اتخاذ شد که وجاهت قانونی نداشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه