English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان خبر داد:

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران به نیازمندان درشب یلدا / توزیع پنج هزار سبد غذایی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: خیران و نیکوکاران گیلانی باهدف ترویج سنت حسنه احسان و نوع‌دوستی و کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود، شب یلدای خاطره‌انگیزی را برای نیازمندان رقم‌زده و شادی‌های خود را با محرومان آبرومند تقسیم کردند.

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران به نیازمندان درشب یلدا / توزیع پنج هزار سبد غذایی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان به نیازمندان در شب یلدا گفت: خیران و نیکوکاران گیلانی باهدف ترویج سنت حسنه احسان و نوع‌دوستی و کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود، شب یلدای خاطره‌انگیز و شادی را برای نیازمندان رقم‌زده و شادی‌های خود را با محرومان آبرومند تقسیم کردند.

 وی بابیان اینکه نیکوکاران ۷۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی برای تهیه سبد غذایی شب یلدای نیازمندان کمک کردند افزود: ۲۲۵ میلیون تومان هم به‌صورت غیر نقدی و در قالب سبد غذایی از سوی خیران اهداء شد.

توزیع پنج هزار سبد غذایی

 جواد زاده با اشاره به اینکه از مجموع کمک‌های اهدایی مردم تعداد پنج هزار سبد غذایی تهیه و بین مددجویان نیازمند و ایتام گیلانی تا روز پنجشنبه ۲۹ آذر توزیع شد ادامه داد: سبدهای غذایی شامل میوه، شیرینی و شکلات، آجیل و برخی هم همراه با برنج و حبوبات بوده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان ارزش هر سبد غذایی را با توجه به جمعیت هر خانوار بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این سبدهای غذایی جمعاً به وزن حدود ۳۰ تن بوده است.

 وی با تأکید بر اینکه هنوز بسیاری از خانوارهای تحت حمایت در گیلان نیازمند توجه و کمک خیران هستند تصریح کرد: کمک‌های مردمی به‌ویژه نیکوکاران استان همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با کمک مردم عزیز مشکلات بیشتری را از محرومان مرتفع کنیم.

 شایسته ذکر است مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳#  و یا شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ سیبا بانک ملی به نام کمیته امداد کمک‌های خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه