English

معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران؛

گمرک در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند در دنیا پیش قدم است

معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش محوری گمرک در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور گفت: از زمان اجرای سامانه نوین گمرکی و هوشمندسازی فرآیندها، گمرک هرساله به‌عنوان دستگاه شاخص و برتر در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مطرح شده است.

گمرک در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند در دنیا پیش قدم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی بعیدی مفردنیا» در مراسم معارفه سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان هرمزگان اظهار کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند جزء کشورهای برتر در سطح جهان محسوب می‌شود و این مهم به همت تلاش شبانه‌روزی متخصصان داخلی حاصل شده است.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته در زمینهٔ کشف مواد مخدر رتبه نخست جهانی و در کشف کالای قاچاق در بین گمرکات جهان رتبه دوم را کسب کرده‌ایم، افزود: سیاست مدیریت جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه مهم سازمان خواهد بود و این رویکرد جدید قطعاً پیامدهای  مثبت و ارزشمندی را برای گمرک به ارمغان خواهد آورد.

معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش محوری گمرک در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور تصریح کرد: از زمان اجرای سامانه نوین گمرکی و هوشمندسازی فرآیندها، گمرک هرساله به‌عنوان دستگاه شاخص و برتر در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مطرح شده است.

بعیدی مفردنیا از نقش مهم و استراتژیک گمرک شهید رجایی به‌عنوان بزرگ‌ترین گمرک اجرائی کشور نام برد و عنوان کرد: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول مدیریت آقای دشتانی در این ستاد بسیار مهم و ارزنده بوده و امیدواریم این روند مثبت با مدیریت جدید نیز استمرار یابد و توفیقات بیشتری در راستای معرفی هرچه بهتر گمرک حاصل شود.

سرپرست جدید ستاد نظارت گمرکات استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در اعطای این مسئولیت خطیر، بیان کرد: امیدوارم با همراهی، مشارکت و همدلی همه همکاران در گمرکات استان هرمزگان و در جهت تحقق اهداف عالی سازمان گام برداشته و این مسئولیت مهم را به نحو احسن به انجام رسانده و دین خویش را ادا کنم.

«حسین سعیدی» اضافه کرد: اعتقاد این‌جانب به برخورد فاخر، کلام فاخر و محیط فاخر در جهت رسیدن به اهداف عالی سازمان بوده و در این مسیر خدمتگزاری و جایگاه گمرک باید فاخرانه محفوظ باشد.

وی ابراز کرد: تمام تلاش خود را به‌عنوان یک سرباز در راه حفظ ارزش‌های سازمان و توسعه و بالندگی استان به کار خواهم گرفت و در این راه، همراهی و همفکری همه همکاران بیش‌ازپیش راه گشا خواهد بود.

سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان هرمزگان اظهار کرد: با هم‌اندیشی همه همکاران در تبیین سیاست‌های دولت و تلاش در همسویی گمرکات استان با تأکید بر تسهیل صادرات غیرنفتی و حمایت از تولید داخلی، ارتباط و تعامل سازنده با سازمان‌های هم‌جوار داشته باشیم.

سعیدی افزود: با توجه به شرایط حساس اقتصادی و محدودیت‌های به وجود آمده باید با آرامش، اتحاد و تکیه‌بر دانش و تعهد در راه اعتلای دانش فردی و سازمانی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: آقای دشتانی در مقطع خاصی سکان‌دار این وظیفه خطیر شدند و با تلاش جهادی و شبانه‌روزی با سربلندی و افتخار به پایان رساندند که این عملکرد شایسته بهترین تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه