English

انتصاب در فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران؛

امیرعمیدی، مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون شد

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران،چهره شناخته شده و سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون ، مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون شد.

امیرعمیدی، مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز امیرعمیدی ،مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون شد.

طی حکمی از سوی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران ، امیر عمیدی سرپرست سابق امور دبیری و از چهره های صاحب نام تنیس روی میز ایران که همواره از افراد تاثیرگذار این ورزش در سطح کشور بوده است ،  به سمت مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون منصوب شد .

امیر عمیدی طی سال های متمادی حضورش در تنیس روی میز ، خدمات شایان توجهی را به‌انجام رسانده که عمدتا این فعالیت ها در مباحث آموزشی و برگزاری کلاس های مربیگری متمرکز بوده است .

این چهره شناخته شده دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش می باشد که سال ها مناصب مهم مدیریتی و تخصصی همچون سرپرست امور دبیری فدراسیون ، عضویت در هیات رئیسه و کمیته های تخصصی فدراسیون ، ریاست کمیته آموزش را عهده دار بوده ضمن اینکه با سال‌ها تدریس در کلاس های مختلف مربیگری ، مربیان بسیاری را تحت آموزش قرار داده است .‌

امیر عمیدی در حال حاضر مدرس کلاس های مربیگری درجه یک ، دو و سه در داخل کشور و همچنین مدرس فدراسیون جهانی در دوره های بین المللی مربیگری سطح یک و از ارکان اصلی طرح ملی استعدادیابی می باشد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛امیرعمیدی متولد سنندج وریاست هئیت تنیس روی میز کردستان رانیز در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی