English

نمایشگاه "زندگی با طعم مهارت" در مجتمع مطبوعاتی اصفهان افتتاح شد

نمایشگاه "زندگی با طعم مهارت" با برپایی ۳۰ غرفه از دستاورد های بانوان آموزش دیده در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان افتتاح شد.

نمایشگاه "زندگی با طعم مهارت" در مجتمع مطبوعاتی اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، معاون آموزش و پژوهش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: 30 غرفه مختلف در نخستین نمایشگاه "زندگی با طعم مهارت" فعالیت دارد.

عباس مهدیان بیان داشت: مردم آشنایی و مهارت  لازم در خصوص آموزش‌های فنی و  حرفه‌ای را ندارند به همین جهت اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان به دنبال زمینه فرهنگسازی  و اطلاع‌رسانی می باشد.

وی تصریح کرد: سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان اصفهان به صورت رایگان  خدمات آموزشی را به افراد ارایه‌ می‌دهد که ۷۵ درصد این دوره‌ها به صورت مهارتی برگزار می گردد.

معاون فرهنگی آموزشی اداره کل فنی حرفه ای استان اصفهان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت یک یا دو ساعته در زمینه آشنایی با حرفه‌های مختلف از برنامه های جانبی نمایشگاه"زندگی با طعم مهارت" است.

نمایشگاه

وی افزود: در این نمایشگاه آثار بانوان آموزش دیده در مراکز فنی حرفه ای است و امکان اینکه به این افراد مجوز اشتغال در منزل داده شود نیز وجود  دارد.

مهدیان تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها می تواند یکی از ابزارهای اطلاع رسانی برای نشان دادن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باشد.

معاون فرهنگی آموزشی اداره کل فنی حرفه ای استان اصفهان گفت: مراکز فنی و حرفه ای دولتی بیشترین همکاری را برای برگزاری نمایشگاه "زندگی با طعم مهارت" با برپایی 30 غرفه در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان  داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه