English

فرمانده سپاه استان گلستان اعلام کرد:

خدمات باید به صورت عادلانه و مساوی در دسترس همه ی مردم ملت باشد

سردار حسین معروفی طی گفت و گویی اظهار کرد :از شهرداری و دولت انتظار می‌رود که فکر خود را به یک مکان و یا یک طایفه خاص معطوف نکرده بلکه خدمات باید به صورت عادلانه در اختیار همه ی مردم قرار گیرد تا موانع از مسیرشان برداشته شود که این خود یک عمل انقلابی است.

خدمات باید به صورت عادلانه و مساوی در دسترس همه ی مردم ملت باشد

به گزارش خبر گزاری موج گلستان ، سردار حسین معروفی در دیدار با عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در ابتدا ضمن خداقوت برای زحمات شهرداری گرگان در این مدت اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام الهی و مردم‌سالاری دینی شکل می‌گیرد.

وی افزود: عده‌ای کلمه دینی را از مردم‌سالاری دینی حذف کرده و تنها مردم‌سالاری را تعریف می‌کنند که این مسئله یک ایراد بزرگ است و باید بدانند که مردم سالاری بدون دین تعریف نمی‌شود.

معروفی تصریح کرد: از شهرداری انتظار می‌رود که فکر خود را به یک مکان و یا یک طایفه خاص معطوف نکرده بلکه خدمات باید به صورت عادلانه در اختیار همه قرار گیرد تا موانع از مسیرشان برداشته شود که این خود یک عمل انقلابی است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه انسان انقلابی نیاز مردم را می‌سنجد خاطرنشان کرد: ما به عنوان سپاه در بحث خدمات‌دهی به مردم هر کاری از دستمان برمی‌آید کوتاهی نخواهیم کرد و در کنار شما خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه