English

در بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مراکز بهداشتی و درمانی گیلان مطرح شد؛

اهدای دو دستگاه دیالیز به بیمارستان غدیر سیاهکل/ راه اندازی سی تی اسکن و کلینیک ویژه در رودبار

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه چند تن از اعضای هیات پارلمانی، در بازدید میدانی از مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان سیاهکل، لاهیجان و رودبار بر بهبود وضعیت زیر ساخت های حوزه سلامت این مناطق تاکید کرد.

اهدای دو دستگاه دیالیز به بیمارستان غدیر سیاهکل/ راه اندازی سی تی اسکن و کلینیک ویژه در رودبار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه چند تن از اعضای هیات پارلمانی،  ضمن بازدید میدانی از مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان سیاهکل و منطقه گردشگری و ییلاقی دیلمان، بر بهبود وضعیت زیر ساخت های حوزه سلامت این مناطق تاکید شد.

 شهریاری پس از بازدید از ساختمان درمان بستر دیلمان، بر تجهیز و راه اندازی مرکز درمان بستر دیلمان برای ارایه خدمات سلامت به مردم تاکید کرد و افزود: گیلان پتانسیل های خوبی در حوزه بهداشت و درمان دارد که با تکیه بر این پتانسیل ها و با تقویت نقاط قابل بهبود، می توان سلامت مردم را ارتقا داد.

اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای منطقه دیلمان

ابراهیم گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت نیز وجود یک مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی فعال و امکانات تشخیصی همچون آزمایشگاه و رادیولوژی را برای این منطقه ضروری دانست و در خصوص اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای منطقه دیلمان قول مساعد داد.

دیدارهیات پارلمانی از مراکز بهداشتی گیلان

اهدای دو دستگاه دیالیز به بیمارستان غدیر سیاهکل

در ادامه، اعضای هیات پارلمانی، ضمن بازدید از بیمارستان غدیر سیاهکل بر بهبود وضعیت ارایه خدمات و فعال شدن تمام بخش های این بیمارستان 32 تختخوابی و افزایش دستگاه های دیالیز تاکید کردند و جهت اهدای دو دستگاه دیالیز به بیمارستان غدیر سیاهکل قول مساعد دادند.

اعضای هیات پارلمانی، با حضور در شهرستان لاهیجان ضمن بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث پیروز، تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی را از الویت های این شهرستان ذکر کردند.

راه اندازی سی تی اسکن و کلینیک ویژه در رودبار

در بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و هیات همراه، از بیمارستان های رودبار، منجیل و رستم آباد نیز، بر تجمیع امکانات و تجهیزات درمانی در یک بیمارستان تاکید شد و راه اندازی سی تی اسکن و کلینیک ویژه در رودبار، در اولویت نزدیک این شهرستان قرار گرفت.

در این بازدید ها، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند.

به گزارش موج، بشیر خالقی،  ابوالفضل سروش،  اکبر ترکی  سه تن از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاج الدینی مسوول دبیر خانه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، طباطبایی و غنیان معاون دبیرکل مجمع خیرین سلامت، محمودی مشاور معاون درمان وزارت بهداشت و ابراهیم گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، اعضای هیات پارلمانی بودند که به گیلان سفر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه