English

فرماندار شهرستان بندرعباس؛

شهرداری ها باید انجمن کتابخانه های عمومی را یاری کنند/باید بر غنای کتابخانه ها افزوده شود

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: مطالعه باعث ارتقای کسب مهارت زندگی می شود و همچنین تمرکز و اعتماد به نفس با عادت کردن به مطالعه، افزایش می‌یابد.

شهرداری ها باید انجمن کتابخانه های عمومی را یاری کنند/باید بر غنای کتابخانه ها افزوده شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد پویافر» در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بندرعباس اظهار داشت: باید وضعیت کتابخانه های شهرستان بندرعباس بهبود پیدا کند و هر روز بر غنای کتابخانه های استان و شهرستان افزوده گردد.

وی در ادامه  افزود: پیگیری و تلاش مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان بندرعباس قابل تقدیر است زیرا به دنبال تغییر و تحول در بحث کتاب و کتاب خوانی هستند و با ظرفیت قابل توجهی که انجمن کتابخانه های استان و شهرستان دارد می توان آینده درخشانی را رقم بزند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان داشت: لازم است تلاش بیشتری صورت گیرد تا به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم به میزانی که جوابگوی نسل جدید در کتاب خوانی باشیم.

 پویافر در پایان گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت امر کتاب خوانی دارند و باید انجمن کتابخانه های عمومی را یاری نمایند و با در اختیار گذاشتن مکان های مناسب جهت مطالعه کتاب باعث پا بر جا ماندن مطالعه در سطح شهرستان و شهر گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه