English

معاون خدمات شهری شهرداری رشت بیان کرد:

بازارچه گیل بانو با بودجه استانداری راه اندازی شد/تفکیک قرارداد نیروهای سد معبر و پسماند شهرداری رشت

معاون خدمات شهری شهرداری رشت در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر گفت: بازارچه گیل بانو با بودجه استانداری راه اندازی شده و موسسه خیریه ایزددوستان نیز از طرف استانداری برای این کار به شهرداری رشت معرفی شد.

بازارچه گیل بانو با بودجه استانداری راه اندازی شد/تفکیک قرارداد نیروهای سد معبر و پسماند شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر با اشاره به راه اندازی بازارچه گیل بانو گفت: بازارچه گیل بانو با بودجه استانداری راه اندازی شده و موسسه خیریه ایزددوستان نیز از طرف استانداری برای این کار به شهرداری رشت معرفی شد.

علی مقصودی با بیان اینکه ایجاد بازارچه گیل بانو به منظور افزایش درآمد زنان سرپرست خانواده مطرح شده، افزود: موسسه ایزددوستان این توانایی و ظرفیت را دارد که در یک فرآیند چهار الی پنج ساله سود حاصله را بدون اینکه خود موسسه ذینفع باشد برای این مجموعه محقق کند.

استحکام سازه بازارچه گیل بانو مشکل خاصی ندارد

وی به استحکام سازه بازارچه گیل بانو اشاره نمود و ادامه داد: این ساختمان به لحاظ استحکام مشکل خاصی نداشته و معایبی از جمله فقدان سرویس بهداشتی و غیره پیرامون آن نیز برطرف شده است.

مقصودی با بیان اینکه ۳۹۰ غرفه خالی در هفده بازارچه تحت سرپرستی شهرداری رشت وجود دارد، تصریح کرد: افراد متقاضی می توانند از ظرفیت این غرفه ها برخوردار شده و امیدواریم با راه اندازی و شروع فعالیت بازارچه گیل بانو سهم درآمدی زنان سرپرست خانواده به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و موجب رضایتمندی این قشر از جامعه بشود.

تفکیک قرار داد نیروهای سدمعبر و پسماند شهرداری رشت

معاون خدمات شهری شهرداری رشت به تفکیک قرار داد نیروهای سدمعبر و پسماند شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: قصد داریم با تفکیک این قرارداد از ظرفیت نیروهای سد معبر در قالب خدمات شهری بهره مند شده و انتظار داریم با تاکید و حمایت اعضای شورا این افراد در نواحی پانزده گانه رشت به فعالیت بپردازند.

مقصودی با بیان اینکه دستور به کار گیری دو جاروی مکانیزه در داخل رفوژهای خیابانی با توجه به حوادث تلخ اخیر برای پاکبانان رشت و با تاکیدات کمیسیون بهداشت شورای شهر به سازمان پسماند شهرداری رشت ابلاغ شد، افزود: سازمان پسماند شهرداری رشت تاکنون نسبت به اجرایی شدن این دستور ورود نکرده و تامین نیروهای هدایت کننده جاروهای مکانیزه بر عهده شرکت طرف قرار داد با شهرداری رشت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه