English

داربست‌های تبلیغاتی از فضای شهری کرمانشاه حذف می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه و با تفاهم‌نامه هیئت‌های مذهبی استان نصب هرگونه داربست ممنوع و می‌بایست بر روی پایه‌های تبلیغاتی نصب گردد.

داربست‌های تبلیغاتی از فضای شهری کرمانشاه حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امیر رحیمی با اعلام این خبر که نصب هرگونه بنر و داربست تبلیغاتی در سطح شهر کرمانشاه ممنوع می‌شود، ابراز داشت: طرح ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغاتی در سطح شهر کرمانشاه از امروز اجرا می شود و متقاضیان می‌بایست طبق هماهنگی با سازمان زیباسازی فضای شهری و شرکت خصوصی پایه بنرهای اضافه‌شده در تمام سطح شهر، تبلیغات خود را ارائه نمایند.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات محیطی درگذشته بدون هیچ نظم خاصی انجام می‌شد، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 220 پایه داربست در سطح شهر کرمانشاه مستقر است که از این تعداد 29 پایه به‌صورت ثابت در طول سال در اختیار هیئت‌های مذهبی که با هماهنگی انجمن هیئت‌های مذهبی اقدام به تبلیغات می‌کنند، قرار می‌گیرد.

رحیمی با اشاره بر اینکه به‌طور میانگین 9 هیئت شاخص در سطح شهر وجود دارد، گفت: با برنامه‌ریزی های انجام‌شده، سعی بر این مهم شده است که برای هر هیئت در مرکز فعالیتش یک‌پایه بنر ثابت دایر شود و عمده تبلیغاتش هم در همان محله انجام پذیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه یادآور شد: در مناسبات مذهبی و ملی مهم مانند دهه ابتدایی ماه محرم شرایط تعدیل‌شده و با هماهنگی شهرداری وسعت تبلیغات بیشتر می‌شود، البته انجام این تبلیغات با رعایت ضوابط و در مکان‌های مورد تائید شهرداری انجام خواهد شد.

نصب بنر شخصی ممنوع

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه هرگونه تبلیغات محیطی در سطح شهر تنها با مجوز شهرداری انجام خواهد شد، گفت: نصب بنرهای تبلیغاتی با مضامین "حلالم کنید" و "خداحافظ رفیق" ممنوع است.

رحیمی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه جدید اطلاع‌رسانی مراسم اشخاص متوفی باید صرفاً به‌صورت نصب بنر بر روی دیوار و در محدوده منزل مسکونی شخص متوفی با در نظر گرفتن عدم ایجاد مزاحمت برای مجاوران انجام پذیرد این قانون بدون هیچ مماشاتی برای مراکز دولتی، خصوصی، واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی اداری، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، صندوق‌های قرض‌الحسنه، دفاتر اسناد رسمی و ... ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه