English

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی کرمانشاه تأکید کرد:

اجرای کنسرت موسیقی در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه / برگزاری کنسرت بانوان یک مطالبه عمومی است

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: هم‌زمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه، در قالب "جشن‌های بهار مهربانی" برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی برگزار می‌گردد.

اجرای کنسرت موسیقی در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه / برگزاری کنسرت بانوان یک مطالبه عمومی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پریسا محمدی بابیان این مطلب که جشن‌های بهار مهربانی می‌تواند فرصت لازم برای برخورداری جوانان مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار کرمانشاه را از اجرای گروه‌های موسیقی محلی و سنتی فراهم کند، ابراز داشت: اجرای گروهای منتخب موسیقی محلی و سنتی یکی از برنامه‌های نشاط‌آور و موردتوجه در قالب جشن‌های بهار مهربانی است که با رویکرد اجرای متناسب با مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه اجرا می‌گردد.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: جشن‌های عمومی و مردمی "بهار مهربانی" با مشارکت انجمن‌های فرهنگی و هنری ازجمله انجمن موسیقی کرمانشاه برگزار می‌شود و با پیش‌بینی سازوکار لازم، رایزنی با سایر دستگاه‌ها و پایین آوردن هزینه‌های اجرای موسیقی و از سوی دیگر حمایت از هنرمندان و موسیقی فاخر محلی و سنتی، می‌توان امکان برخورداری اقشار مختلف و ایجاد شورونشاط در جامعه را فراهم آورد.

وی بابیان این مطلب که بالا بودن قیمت بلیت و عدم توان مالی عاملی مهم در استقبال کمتر مردم مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه از رویدادهای هنری همچون کنسرت‌های موسیقی است، خاطرنشان ساخت: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای مستلزم توسعه فرهنگی است و باید برای ارتقاء فرهنگی جامعه اعتبار گذاشت و سرمایه‌گذاری کرد.

محمدی تأکید کرد: در کنار توجه ویژه به مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه، برگزاری کنسرت بانوان هم یکی از درخواست‌های اصلی نیمی از جمعیت شهر کرمانشاه محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری مدیرکل و همکاری انجمن موسیقی، زمینه برگزاری این اقدام مهم فرهنگی نیز فراهم گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه