English

در۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

امداد رسانی در ۱۱ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان رشت/ پاسخگوی ۴۱۷ تماس شهروندان

در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در ۱۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت

امداد رسانی  در ۱۱ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان رشت/ پاسخگوی ۴۱۷ تماس شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در ۱۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: مرکـز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۲۴ ساعت گذشته پاسخگوی ۴۱۷ تماس شهروندان بوده است.

وی در ادامـه افـزود: ۱۱ مـورد عملیات آتش نشانان با ۱۹ مرتبه خـروج خودروهای اطفایی و امدادی جهت پوشش ۴ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی،اماکن عمومی و آسانسور ، ۳ مورد بازدید ایمنی از منازل مسکونی و اماکن تجاری بواسطه بازدید و پیشگیری از بروز آتش سوزی، یک مورد غواصی و ۳ مورد دیگر شامل: حریق خودرو، حریق ضایعات و خدمات ایمنی بوده است.

وی در ادامه به آتش سوزی خودرو در ساعت ۲۰:۰۱ روز گذشته ۱۲ آذر ۹۷ خبر داد و افزود: این حادثه در بلوار مدرس رشت رخ داده بود که آتش نشانان سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند که علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه