English

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران خبر داد:

پیش بینی افزایش صادرات محصولات پگاه تا پایان سال به ۱۳۰ میلیون دلار

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، ارزش صادرات ما به ۱۳۰ میلیون دلار برسد که البته معافیت مالیاتی و حمایت دولتی در موفقیت صنایع شیر ایران بی‌تأثیر نیست.

پیش بینی افزایش صادرات محصولات پگاه تا پایان سال به ۱۳۰ میلیون دلار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، سید ابراهیم حسینی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ۸۰ میلیون دلار ارزآوری صادراتی محصولات پگاه در سال گذشته، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، ارزش صادرات ما به ۱۳۰ میلیون دلار برسد.

وی بیان داشت:صنایع شیرپگاه یک مجموعه دولتی است با توجه به این مسئولیت اجتماعی سعی کرده خود را کنار مردم و با مردم همسو کند.

حسینی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی در تابستان گذشته وافزایش بی رویه و 60در صد قیمت شیر وهمچنین  کمبود  شیر خام سبب نشد که ما به مسئولیت اجتماعی خود عمل نکنیم و سعی کردیم  که اقلام اساسی مردم را در قالب تکلیفی که سازمان حمایت از مصرف کننده به ما داده تأمین کنیم.

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران اظهار داشت:به طور قاطع اعلام می کنم که قیمت اقلام ما از تمام رقبا کمتر است واین به دلیل نگاه ما به مسئولیت اجتماعی و رسالت مجموعه صنایع شیر کشور است.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی ما وهمچنین رسالت ما سبب شد حتی با تولید محصولات زیان ده نگذاریم نیاز مصرف کنندگان دچار خلل شود.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در خصوص روند صعودی قیمت ها افزود:قیمت محصولات در چهارچوبی که سازمان حمایت از مصرف کننده قیمت گذاری کرده است وما در این خصوص اختیاری نداریم،وقیمت برخی دیگر از محصولات نیر با عرضه وتقاضا در بازار تنظیم می شوند ولی با این وجود پگاه همیشه پایین ترین قیمت ها را نسبت به سایر رقبا دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی افزایش بی رویه قیمت شیر بود، گفت:70درصد از قیمت نهایی ما وابسته به شیر بوده است امروز ما شیر را در بازار کمتر از کیلویی 220تومان دریافت نمی کنیم.

محصولات+پگاه

در ادامه  مدیر عامل شرکت شیر پگاه اصفهان گفت:ماهیچ گاه مایل به افزایش قیمت نیستیم چرا که به عنوان رسالت اجتماعی خود را جزئی از مردم می دانیم حدود 10هزار کارگر در بخش های مختلف کارخانه در حال فعالیت هستند وافزایش بی رویه قیمت وکاهش خرید آسیب جدی به این تعداد از کارکنان وارد می کند ولی واقعیت امر این است که قیمت ها یک زنجیره به هم پیوسته است.

عبدالله قدوسی افزود:امسال ما با افزایش  60 درصد قیمت شیر خام وافزایش 120درصدی مواد اولیه روبرو بودیم.

وی بیان کرد: اصفهان بالاترین نرخ شیر خام را در کشور داردولی با این وجود شیر پگاه پایین ترین قیمت را دارد.

قدوسی گفت:رسالت اجتماعی ما سبب شد که ما هیچ گاه تولیدمان را کمتر از 85 تن کمتر نکیم صورتی که کارخانه جات بخش خصوصی به دلیل زیان ده بودن تولیدشان را کمتر کردند.

مدیر عامل شرکت شیر پگاه اصفهان گفت:پگاه اصفهان یک میلیارد و200ملیون بابت تولید شیر نایلونی ضرر کرده است ولی حاضر نشدیم تولیدمان را قطع کنیم چرا که معتقدیم ما باید کنار مردم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه