English

معاون بازسازی بنیاد مسکن:

تلاش می‌کنیم تا پایان امسال بازسازی واحدهای روستایی زلزه زده به پایان برسد

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: تا پایان آذر ساخت 22 هزار واحد مسکونی روستایی تخریب‌شده در زلزله بزرگ‌سال گذشته استان کرمانشاه به اتمام می‌رسد و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال بازسازی واحدهای روستایی به پایان برسد.

تلاش می‌کنیم تا پایان امسال بازسازی واحدهای روستایی زلزه زده به پایان برسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عزیز الله مهدیان با اشاره به آسیب زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته به بیش از 106 هزار واحد مسکونی کرمانشاه، ابراز داشت: از این تعداد 65 هزار واحد تعمیری بود که تاکنون کار مرمت 54 هزار واحد به اتمام رسیده و تعمیر مابقی واحدها نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس برگزار شد، تصریح کرد: 30 هزار و 500 واحد روستایی به بازسازی نیاز دارند که از این تعداد نیز بازسازی 25 هزار و 500 واحد شروع‌شده و در برنامه داریم تا پایان آذرماه کار بازسازی 22 هزار واحد را به اتمام برسانیم.

وی در خصوص روند بازسازی در شهرها، گفت: ببخش عمده اسکلت‌ها در مناطق شهری زلزله زده، نصب شده و تلاش می‌کنیم تا نیمه اول سال آینده بازسازی شهرها نیز به اتمام برسد، هرچند برنامه تا پایان سال 1398 است که البته برای پیشبرد این امر خواستار تأمین آهن‌آلات موردنیاز باقیمت ارزان هستیم و دولت باید در این زمینه وارد عمل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه