English

با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد:

سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی و یادواره ۱۵۲ شهید روحانی استان گیلان

مراسم نود و هفتمین سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی و یادواره 152 شهید روحانی استان گیلان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی و یادواره 152 شهید روحانی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مراسم نود و هفتمین سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی و یادواره 152 شهید روحانی استان گیلان امروز با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، سیدمحمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، جمع کثیری از روحانیان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران این مراسم بود.

یادواره شهادت میرزا کوچک3

حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه حفاظت وحراست از دین خدا مهمترین رسالت روحانیان است گفت: شهید میزرا کوچک، نماد روحانی مبارز است که به الگویی برای استکبارستیزان و آزادی خواهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی با اشاره به اینکه استکبار و استعمارگران 97 سال پیش به خیال خام خود با شهادت میرزا، نهضت جنگل را به نابودی کشاند گفت: امروز هزاران میرزا درحوزه های علمیه آماده دفاع از حریم دین و میهن هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان و نظام سلطه علیه ملت ایران افزود: دشمن قصد دارد پیوند مردم و ولایت فقیه را قطع کند اما امروز مردم و روحانیت در خصوص نقشه های دشمنان بصیرت دارند و با پیروی محض از ولایت فقیه، مراقب دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب هستند.

یادواره شهادت میرزا کوچک2

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با اشاره به چهل سالگی انقلاب افزود: دشمنان بدانند مردم عزتمند ایران اسلامی امسال نه تنها چهل سالگی انقلاب را جشن می گیرند بلکه در دهه پنجم انقلاب ، مرگ استکبار و رژِسیم اشغالگر قدس را هم جشن خواهند گرفت.

به گزارش موج، همچنین در  این مراسم به مقام شامخ قهرمان گیلانی مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی ادای احترام شد.

یادواره شهادت میرزا کوچک4

میرزا کوچک جنگلی در یازدهم آذرماه سال 1300 هجری خورشیدی به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه