English

فرمانده پلیس راه استان کردستان اعلام کرد:

ممانعت پلیس راه از سفر خودروهای بدون تجهیزات زمستانی

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: همکاران ما در پلیس راه از تردد خودرو‌هایی که تجهیزات سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه نداشته باشند، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر جلوگیری می‌کنند.

ممانعت پلیس راه از سفر خودروهای بدون تجهیزات زمستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری از ممانعت پلیس راه از سفر خودروهای بدون تجهیزات زمستانی خبر داد.

وی افزود: با ورود یک سامانه بارشی از روز گذشته، هم اکنون در بیشتر جاده‌های استان شاهد بارش باران هستیم و رانندگان هنگام تردد در این جاده‌ها باید تمامی جوانب را رعایت کنند.

سرهنگ گوهری گفت: همچنین گردنه‌های استان نیز شاهد وجود مه به صورت مقطعی بوده و این مساله باعث کاهش دید رانندگان شده است.

وی با بیان اینکه مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند، گفت: کسانی هم که قصد سفر دارند حتما زنجیر چرخ و دیگر ملزومات سفر زمستانی همراه داشته و از سالم بودن تیغه برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

فرمانده پلیس راه کردستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از تردد خودرو‌هایی که تجهیزات سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه نداشته باشند، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ گوهری افزود: در صورتی که وسایل نقلیه عمومی این شرایط را رعایت نکرده باشند سرنشینان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 110120 به پلیس راه اطلاع دهند تا ماموران پلیس در اولین پاسگاه از ادامه تردد این خودرو‌ها ممانعت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه