English

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛

پایه و اساس هر اجتماعی نیروی انسانی آن است/ظرفیت نیروهای بومی برای انتصاب در سمت‌های عالی اداری

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین تودیع و معارفه مدیرکلی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: خوشحالم به این باور رسیده‌ایم که ظرفیت‌های زیادی در نیروهای بومی برای انتصاب در سمت مدیرکلی و حتی حضور در وزارتخانه‌ها وجود دارد.

پایه و اساس هر اجتماعی نیروی انسانی آن است/ظرفیت نیروهای بومی برای انتصاب در سمت‌های عالی اداری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ناصر شریفی» صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ضمن اظهار خشنودی از حضور و سخنرانی در جمع سازندگان و معماران افکار و اندیشه، بیان داشت: پایه و اساس هر اجتماعی نیروی انسانی آن است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی به فعالیت آموزش و پرورش جهت می دهد از این رو باید به سمت تقویت نیروی انسانی پیش برویم تا مدیران آینده کشورمان بتوانند کاردان و توانمند باشند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند منکر تأثیرگذاری آموزش و پرورش در جامعه باشد تصریح کرد: باید دولت و مجلس برای اعتلای این نهاد تأثیرگذار همگام باشند اما متأسفانه شاهد هستیم سند آمایش توسعه نه به‌صورت کامل و نه به‌صورت جامع عملیاتی نشده که این موضوع همت وزارت آموزش‌وپرورش را می‌طلبد تا به سمت تدوین یک سند عملیاتی و فراگیر پیش رود تا حمایت دولت را به دنبال داشته باشد.

شریفی با بیان اینکه از تلاش‌های «دانش هاشمی پور» در مدت خدمتش در آموزش‌وپرورش هرمزگان باید تقدیر ویژه کرد، افزود: انتصاب دادی زاده در این سمت، انتصابی شایسته و صحیح بود و خوشحالم به این باور رسیده‌ایم که ظرفیت‌های زیادی در نیروهای بومی برای انتصاب در سمت مدیرکلی و حتی حضور در وزارتخانه‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شش نفر جهت تصدی مدیرکلی آموزش‌وپرورش هرمزگان معرفی شد که همگی نخبه فرهنگی بودند، عنوان کرد: حال قرعه به نام دادی زاده افتاد و امیدوارم از ظرفیت سایر نیروها به‌درستی بهره گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه