English

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

تفرقه افکنان نه شیعه اند و نه سنی بلکه دشمن اسلامند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیعه راستین و سنی واقعی همیشه به دنبال وحدت بوده است و لیکن می توان گفت تفرقه افکنان در جامعه امروز، نه شیعه اند و نه سنی؛ بلکه دشمن اسلامند.

تفرقه افکنان نه شیعه اند و نه سنی بلکه دشمن اسلامند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب امروز  در جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز که با حضور اعضاء جامعه و علمای اهل سنت تشکیل شد، با بیان اینکه شیعه راستین و سنی واقعی همیشه به دنبال وحدت بوده است تأکید کرد: به جرأت می توان گفت که تفرقه افکنان در جامعه امروز، نه شیعه اند و نه سنی؛ بلکه دشمن اسلامند.

وی با اشاره به همراهی روحانیون اهل سنت در خصوص تداوم وحدت شیعه و سنی، اظهار داشت: سخنان شیخ عبدالواحد خواجوی مورد تأیید تمام دوست داران وحدت بین امت اسلامی و امت واحده و کوبنده دشمنان و تفرقه افکنان بین جامعه شیعه و اهل سنت است.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با بیان اینکه علمای اهل سنت همیشه در این راستا تلاش کرده اند، تصریح کرد: قبل از انقلاب و در زمان تبعیدم به منطقه سراوان؛ امام جمعه وقت سراوان به دیدار بنده آمدند و از بنده برای ایراد سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه دعوت کردند و پس از آن امام جمعه وقت سروان در خطبه خود ضمن تجلیل از مقام شامخ حضرت امام (ره) تأیید کردند که ما در انقلاب، همراه و پشتیبان حضرت امام هستیم.

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب افزود: برخی علمای اهل سنت از نمونه های بارز وحدت عملی و جناب آقای خواجوی نیز از همین علماء هستند و انصافاً و حقاً سیره و رفتار ایشان نیز جلوه گر وحدت عملی است که ان شاءالله موجب برکت برای شهر و کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی