English

استاندار هرمزگان در شورای اداری شهرستان میناب مطرح کرد؛

توجه جدی به دغدغه مردم میناب در خصوص موضوع آب/برنامه ریزی برای عدم استفاده از آب شرق هرمزگان برای مصرف بندرعباس

استاندار هرمزگان با بیان اینکه میناب محور توسعه شرق هرمزگان است، گفت: توسعه سواحل مکران مورد تاکید مقام معظم رهبری است و رئیس جمهوری و دولت نیز به طور جدی پیگیر اجرای آن هستند و شهرستان میناب در این طرح جایگاه مهمی دارد.

توجه جدی به دغدغه مردم میناب در خصوص موضوع آب/برنامه ریزی برای عدم استفاده از آب شرق هرمزگان برای مصرف بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فریدون همتی» در نشست شورای اداری شهرستان میناب، احداث بیمارستان جدید در میناب را از نیازهای جدی این شهرستان دانست و عنوان کرد: خوشبختانه عملیات ساخت این بیمارستان که یکی از خواسته های مهم مردم شهرستان میناب بود، امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه میناب محور توسعه شرق هرمزگان است، افزود: توسعه سواحل مکران مورد تاکید مقام معظم رهبری است و رئیس جمهوری و دولت نیز به طور جدی پیگیر اجرای آن هستند و شهرستان میناب در این طرح جایگاه مهمی دارد.

استاندار هرمزگان آب را یک زیرساخت مهم و عامل تمدن ساز دانست و بیان داشت: ما به دغدغه مردم میناب در خصوص موضوع آب این شهرستان توجه جدی داریم.

همتی تصریح کرد: در این راستا با پیگیری های فراوان، مسئولان وزارت نیرو را مجاب کردیم که به شکلی برنامه ریزی شود که استفاده از آب شرق استان برای مصرف بندرعباس قطع شود و تمامی آب شرب مورد نیاز بندرعباس از طریق آب شیرین کن ها تامین شود.

وی گفت: با این اقدام که پیگیر هستیم تا پایان سال 98 به طور کامل عملیاتی شود از آب سد استقلال و دشت میناب برای مصرف شرب و کشاورزی این شهرستان استفاده می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سد سرنی شهرستان میناب نیز در سال جاری آبگیری می شود که آن هم ظرفیت بزرگ دیگری در راستای تامین آب این شهرستان خواهد بود.

همتی با بیان اینکه در همه امور پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بسیاری انجام شده است، اضافه کرد: کارهای بزرگی پس از انقلاب در کشور ما از جمله در استان هرمزگان انجام شده است و در ادامه باید تلاش کنیم که سرعت کارها افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی