English

با حضور فعالان رسانه ای استان فارس:

"جشنواره استانی رسانه ای ابوذر" به خط پایان رسید

با حضور فعالان رسانه ای و مدیران ارشد استان فارس؛ "جشنواره استانی رسانه ای ابوذر" به خط پایان رسید و از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تجلیل شد.

"جشنواره استانی رسانه ای ابوذر" به خط پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج از فارس؛ بعداز ظهر امروز، پنجشنبه اول آذرماه، سالن شهید رکنی صدا و سیمای مرکز فارس خط پایان تورنومنت فعالان رسانه ای استان فارس بود که برگزیدگان "جشنواره استانی رسانه ای ابوذر" در بخش‌های مختلف این جشنواره توانستند توانمندی های خود را به رخ رسانه های کشور بکشند.

در این مراسم سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و تقارن میمون آن با هفته بسیج، گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در نشر ارزش‌ها و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی دارند.

به عقیده وی، امروز این نظام مقدس، پاسدارانی به بلندای تاریخ دارد و آن را مرهون لطف خداوند تبارک و تعالی و درکی که برای تشکیل بسیج مستضعفین به امام راحل داد، هستیم که حضور در آن، هم دل می‌خواهد برای معرفت و هم جان می خواهد برای فدا شدن؛ که مقصدی زیباتر از این راه در عالم وجود ندارد.

کوشکی ادامه داد: افتخار می کنیم که امروز و در دوران غربت ارزش‌های الهی در دنیا؛ انقلاب اسلامی توانست آبروی مدعیان حقوق بشر و ارزش‌های انسانی را به آب بی روی تبدیل سازد.

وی افزود: خدا را شاکریم که ما را سربازان امامی آفرید که توانست آن روز خواب مستکبران را آشفته کند و امروز نیز فرزندانش در بسیج آمده اند تا با روحیه بسیجی خود راه آن امام دلها را ادامه دهند و این است معنی هزینه دین خدا...

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: از بدو انقلاب، مهمترین ویژگی رسانه بسیجی؛ عمل به هنگام، به اندازه، خالصانه و صادقانه بوده است و امروز نیز اگر شما بخواهید در این راه بمانید، باید اینگونه باشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اذعان داشت: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی؛ دشمنان گفتند جوری ایران را تحریم می کنیم که این انقلاب شش ماه بیشتر دوام نیاورد و امروز به کوری چشم دشمنان، از آن روز چهل سال می گذرد و انقلاب پربارتر شده است.

کوشکی تأکید کرد: امروز چه بخواهیم چه نخواهیم؛ آمریکا به فضل الهی رو به زوال است و به فضل الهی عزتی که انقلاب اسلامی به دست آورده، از خداست و زمام دارش امام زمان (عج)  است.

 

وی تصریح کرد: در فضای رسانه ای شرق و غرب که همگی بر محوریت زمین زدن این نظام مقدس حرکت می کنند؛ گاهی رسانه های ما نیز ناخواسته در جبهه دشمن قلم می‌زنند که این از عدم شناخت کافی دانش عملیات روانی خبر می دهد که اصحاب رسانه باید به این دانش دست یافته و بر علیه هجمه های پوشالی دشمن فعالیت نمایند.

این استاد دانشگاه، زیارت اربعین را  رفتن به جنگ فرهنگی دشمن معرفی کرد و گفت: دشمن در زمینه فرهنگی، هرکاری که از دستش برمی‌آمد انجام داد و نتیجه اش شد زیارت اربعین؛ آن هم در اوج فشار اقتصادی و تحریم ها...

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تأکید کرد: ما ده ها میلیون بسیجی؛ انقلابی که برپا کرده ایم را حتی به قیمت قطعه قطعه شدنمان، به دست کسی جز صاحب اصلی آن نمی دهیم...

کوشکی خاطرنشان ساخت: زیربنای بسیج، قرآن است و از ابتدای انقلاب تا کنون با شهیدانی هم سفره بوده ایم که نماز شب شان بیش از دو ساعت به طول می انجامید. مگر می شود خدا این خون ها را رها کرده و بگذارد این انقلاب به دست نااهلان بیافتد؟

وی در پایان سخنانش خطاب به بسیجیان عرصه رسانه استان گفت: بسیج رسانه باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در رسانه ها منعکس کند تا مردم و عده ای که از تهدید و تحریم دشمنان به لرزه افتاده اند، بدانند؛ که این انقلاب آن زمانی که نهالی بیش نبوده و با آن همه تهدید و تحریم و منافق و خائن، حتی ذره ای لرزش به خود ندید و آن هشت سال با آن همه فشار و جنگ و کشتار بی رحمانه، از پای ننشت؛ حال که آن نهال به برکت خون شهداء به درختی تنومند و قدرتمند و استوار تبدیل شده چگونه می خواهند آن را بخشکانند؟ و این نخواهد شد و دشمنان در هر لباس و جایگاهی که باشند بدانند این شجره طیبه عمود بیرق مهدی (عج) خواهد شد.

در ادامه این مراسم؛ از برگزیدگان در بخش های استانی و کشوری تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه