English

ایجاد پایگاه اطلاعات ظرفیت های تولید و تجارت در سامانه بهین یاب

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ایجاد پایگاه اطلاعات ظرفیت های تولیدی و تجارتی در سامانه بهین یاب جهت دسترسی و سهولت متقاضیان خبر داد.

ایجاد پایگاه اطلاعات ظرفیت های تولید و تجارت در سامانه بهین یاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «زینب رضائی» از ایجاد پایگاه اطلاعات ظرفیت های تولیدی  و تجارتی در سامانه بهین یاب جهت دسترسی و سهولت متقاضیان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این پایگاه را  تسهیل در اخذ اطلاعات حوزه سرمایه گذاری استان برای متقاضیان سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی اعلام کرد.

وی اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به این سامانه می توانند کلیه اطلاعات مفید و خدمات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان اعم از صدور جوازها، وضعیت پروژه ها، طرح ها و معافیت های گمرکی را دریافت نمایند.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان به حجم سرمایه گذاری در شهرستانها اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا کنون در شهرستانهای بندرعباس، جاسک، حاجی آباد، رودان، پارسیان، میناب و خمیر در مجموع بیش از 417 هزار  میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینه های فولادی، حامل های نفتی پالایشگاه، سنگ آهک، مواد شیمیایی ، روغن موتور، سنگ گچ و مواد غذائی با زمینه اشتغال ده هزار و 490 نفر فراهم شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه