English

دستگیری جاعلان برچسب‌های تقلبی سرویس مدارس با ورود مدعی‌العموم کرمانشاه

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: با تلاش واحد بازرسی سازمان و انجام بررسی‌های فنی و کارشناسانه، فرد جاعلی که با همکاری همدستان خود اقدام به جعل برچسب سرویس مدارس نموده بود شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری جاعلان برچسب‌های تقلبی سرویس مدارس با ورود مدعی‌العموم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اعلام خبر دستگیری جاعلان برچسب‌های سرویس مدارس تقلبی، ابراز داشت: با تلاش واحد بازرسی سازمان و انجام بررسی‌های فنی و کارشناسانه، فرد جاعلی که با همکاری همدستان خود اقدام به جعل برچسب سرویس مدارس تقلبی نموده بود شناسایی و با ورود به‌موقع دادستان کرمانشاه و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دستگیر و جهت اعمال قانون و برخورد، تحویل مراجع قضایی گردید.

وی افزود: کارشناسان سازمان تاکسیرانی با مشکوک شدن به جعل و تقلبی بودن برخی برچسب‌های سرویس مدرسه به بررسی بیشتر پرداختند و پس از اطمینان از جعلی بودن آن‌ها، مراتب به مراجع ذیصلاح منعکس گردید و بلافاصله با دستور قاطع و سریع مدعی‌العموم مقتدر و همیشه درصحنه کرمانشاه جناب دکتر صادقی مأمورین نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با قدردانی فراوان از تلاش‌های مأموران انتظامی و عوامل قضایی در دستگیری و برخورد با فرد جاعل و همدستش، افزود: مأموران با همکاری سازمان تاکسیرانی و انجام کارهای اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند و در بازجویی‌های اولیه معلوم گردید که وی با همکاری همدستان خود دست به این افعال خلاف قانون زده‌اند.

سلیمانی تأکید کرد: برچسب‌های سرویس مدارس هولو‌گرام‌دار بوده و از سایر برچسب‌های تقلبی قابل‌شناسایی است و این امکان را به همکاران ما در حوزه بازرسی و پلیس راهور می‌دهد که هویت راننده سرویس را کنترل ‌کنند.

وی تصریح کرد: هیچ راننده‌ای اجازه ندارد بدون برچسب مدرسه بر روی شیشه خودرو و خارج از طرح ساماندهی سرویس مدارس به مدارس خدمات بدهد. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: درصورتی‌که شهروندان تخلفی از سرویس مدارس مشاهده می‌کنند کافی است با شماره تلفن 38257910 تماس بگیرند تا با فرد خاطی برخورد شود.

وی افزود: از خانواده‌ها انتظار داریم با همکاری متقابلی که با اولیای مدارس دارند از سرویس‌های تائید شده در سامانه سپند استفاده کنند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه همه رانندگان ثبت‌نام‌شده در این سامانه طبق مقررات، تائید صلاحیت عمومی می‌شوند و بعدازآن اجازه دریافت برچسب سرویس مدرسه رادارند، افزود: نهایت تلاش ما این بوده است که برای کمک به معیشت رانندگان تاکسی‌ها، بیشتر از این قشر برای سرویس‌های مدرسه استفاده شود، البته به شرطی که خللی در خدمات ناوگان عمومی درون‌شهری ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه