English

انجام یک‌میلیون سفر زائران اربعین توسط اتوبوس‌رانی کرمانشاه

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه و حومه گفت: 110 دستگاه اتوبوس این سازمان تا روز اربعین یک‌میلیون سفر زائران امام حسین (ع) را انجام دادند.

انجام یک‌میلیون سفر زائران اربعین توسط اتوبوس‌رانی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، افشین لرزنگنه در خصوص کم و کیف تردد زائران اربعین در کرمانشاه، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده این اتوبوس‌ها با راننده و نیروی خدمات، گروه فنی به همراه اتوبوس امداد سیار با تمامی امکانات در قالب ستاد اربعین حسینی برای جابجایی زائران سالار شهیدان (ع) از نقطه صفری مرزی تا ترمینال برکت مرز مهران از 27 مهرماه در حالت آماده‌باش کامل بوده و سرویس‌دهی و انتقال و جابه‌جایی زائران را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت روزانه بین 70 تا 100 هزار نفر به‌وسیله اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه شده‌اند، گفت: این اتوبوس‌ها از 27 مهر تا روز اربعین بیش از یک‌میلیون سفر-زائر را پوشش داده‌اند.

لرزنگنه بابیان اینکه، امسال تمام تلاش مجموعه مدیریت و پرسنل سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه این بوده است که سرویس‌دهی مطلوب و مناسبی به زائران امام حسین (ع) ارائه شود، اظهار داشت: در این راستا امسال کاروان اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری برای رفاه و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی با برنامه‌ریزی منسجم‌تر و کنترل و نظارت بیشتر سازمان‌دهی شدند و خوشبختانه تاکنون خدمات رضایت بخشی ارائه داده‌اند که از سوی هیئت‌مدیره و مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی کشور و مدیر محور.... موردتقدیر قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه و حومه با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به زائران حسینی اقدامی ارزشمند و شایسته قدردانی بوده و خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) کمتر از زیارت نیست، ادامه داد: مانند سال‌های گذشته خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری کرمانشاه با شروع پیاده‌روی اربعین حسینی و تا بازگشت آخرین زوار ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر اتوبوس‌رانان کلیه نیروهای نظارتی، امدادی و فنی اتوبوس‌رانی نیز در این روز آماده‌باش هستند، همچنین برنامه‌ریزی خطوط اتوبوس‌رانی به‌گونه‌ای صورت گرفته است که فشاری به خطوط شهر وارد نشود. لرزنگنه عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا بازگشت آخرین کاروان زائران در حدود یک‌میلیون و 200 هزار زائر-سفر سهم خدمات اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی‌ کرمانشاه در انتقال و جابجایی زائران باشد.

گفتنی است به‌منظور ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران اربعین حسینی گشت‌های مستمری توسط اکیپ‌های گشت سازمان اتوبوس‌رانی و با بازدیدها و نظارت و کنترل مستقیم مدیرعامل این سازمان در طول مدت سرویس‌دهی اتوبوس‌ها صورت گرفت که نتیجه آن رضایت عمومی زائران اباعبدالله (ع) بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه