English

رئیس پلیس راه لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج:

۱۰۴ تیم پلیس راه لرستان وظیفه کنترل جاده‌‌ها در اربعین حسینی را برعهده دارند

سرهنگ مرتضی چغلوند به موج گفت: تاکنون هیچ موردی مبنی بر تصادف یا تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی لرستان به استانهای مرزی غرب کشور گزارش نشده است.

104 تیم پلیس راه لرستان وظیفه کنترل جاده‌‌ها در اربعین حسینی را برعهده دارند

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری موج در لرستان، اظهار داشت: 104 اکیپ پلیس راه لرستان وظیفه کنترل جاده‌‌ها را در اربعین حسینی برعهده دارند و برای تکمیل ظرفیت موجود، از سایر استانها نیز نیروی کمکی دریافت و بکارگیری کرده‌ایم تا تردد زائرین اربعین حسینی در کمال آرامش و آسایش و امنیت صورت گیرد.

رئیس پلیس راه لرستان، در پاسخ به این سوال که آیا تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان در این ایام گزارش شده است یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ موردی مبنی بر تصادف یا تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی لرستان به استانهای مرزی غرب کشور یا بالعکس گزارش نشده است و این مهم با عنایت خداوند متعال، نگاه اباعبدالله به زائرین اربعین و تلاش شبانه روزی همکاران ما در پلیس راه لرستان محقق شده است.

زائرین اربعین، از رانندگی در حالت خستگی پرهیز کنند

سرهنگ چغلوند، توصیه کرد: زائرین عزیز باید به مسائل ایمنی جاده‌ای توجه کرده و با توجه به خستگی طی مسیر پیاده روی، در صورت مشاهده حالات خستگی از رانندگی با خودروی شخصی برای بازگشت پرهیز کرده و ضمن استراحت در محل‌های تعیین شده، تا رفع کامل خستگی جسمی، از رانندگی در جاده خودداری کنند.

رویکرد پلیس راه لرستان در برخورد با تخلفات جاده‌ای ایام اربعین، ارشادی است

رئیس پلیس راه لرستان، افزود: خوشبختانه توجه زائرین اربعین حسینی به تذکرات عوامل پلیس راه بیش از سالهای گذشته بوده، لذا ما نیز به همکاران توصیه کرده‌ایم که برای فرهنگسازی در سطح جامعه، از برخورد پلیسی مگر در موارد خاص پرهیز کنند و با تذکرات ارشادی، زائرینی که احیاناً مرتکب تخلف رانندگی در جاده‌ها می‌شوند را بدرقه کنند که این مهم تاثیر بسزایی در همکاری مردم با پلیس راه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه