English

امام جمعه موقت اصفهان و مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه کتاب به افزایش استقبال از فرهنگ مطالعه کمک می‌کند

امام جمعه موقت اصفهان و مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب می‌تواند به افزایش استقبال از کتاب و فرهنگ مطالعه کمک کند.

نمایشگاه کتاب به افزایش استقبال از فرهنگ مطالعه کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتفی رهبر با اشاره به آثار مثبت برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان اظهار کرد: افزایش رویکرد به کتاب و کتابخوانی یکی از مسائل مهم و ضروری است، این در حالی است که در شرایط کنونی به دلیل گسترش فضای مجازی رویکرد به مقوله کتاب تا حدودی ضعیف شده و ضروری است این مسئله برطرف شود.

وی ادامه داد: تمام فرهنگ‌ها با کتاب زنده هستند، ارتباط کتاب با نسل جوان و فرهیختگان جامعه نباید قطع شود، در همین اتباط نیاز به کمک رسانه‌ها است تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی را تبلیغ و ترویج کنند، سخنرانان و خطیبان نماز جمعه نیز می‌توانند به گسترش این فرهنگ کمک کنند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه کتاب راهی برای ترویج کتاب و کتابخوانی است، نمایشگاه کمک می‌کند تا کتب دیده شوند ومردم بتوانند با کتاب‌هایی که جدیدا منتشر شده‌اند آشنا شوند.

وی خواستارتشویق عموم مردم به مطالعه و استفاده از کتاب شد و افزود: در تالیف کتب جدید لازم است به مسائل و فرهنگ حال حاضر جامعه توجه شود و کتاب‌ها به زبان ساده و شیوا نگارش شوند تا مطالب برای عموم مردم قابل فهم باشد.

امام جمعه موقت اصفهان و مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب می‌توان با برگزاری مسابقات کتابخوانی و فعالیت‌های مختلف فرهنگی شرایطی را ایجاد کرد که استقبال مردم از کتاب افزایش یابد، توجه به کتاب به طور قطع توسعه فرهنگی را رقم خواهد زد و به رشد و بالندگی جامعه کمک می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه