English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

دستگیری سارقان میلیاردی منازل در اصفهان / اعتراف به ۱۲ فقره سرقت از منازل

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارقان میلیاردی منازل در اصفهان و اعتراف به 12 فقره سرقت از منازل خبر داد.

دستگیری سارقان  میلیاردی منازل در اصفهان / اعتراف به 12 فقره سرقت از منازل

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان با اشاره به دستگیری باند سارقان میلیاردی منازل در اصفهان گفت: کارآگاهان با بررسی محل های سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی سرانجام موفق شدند اعضای یک باند 4 نفره ای که اقدام به سرقت طلاجات، نقره، سکه بهار آزادی، تابلوهای قیمتی، لب تاپ، تبلت، ال ای دی و وجوه نقد  از منازل شهروندان می کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از شناسایی هویت سارقان، ماموران  طی هماهنگی با مقام قضائی آنها را در یک عملیات منسجم در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

وی افزود: ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارقان برابر اعلام کارشناسان 4 میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 12 فقره سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان گفت:  ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان، برابر اعلام کارشناسان مربوطه  بیش از 4 میلیارد ریال برآورده شده است.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه  با اعتراف های به دست آمده ، مالخر این پرونده نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد گفت: تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها به شهروندان توصیه می کنیم  از وسایل ایمنی منزل از قبیل نرده ، دزدگیر و...  و  از در های آکاردئونی و ضد سرقت در آپارتمان ها برای حفاظت از منازل خود استفاده کنند،  درب بالکن و پشت بام ها را به قفلهای مطمئن و حفاظ مجهز کرده و  در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف  و با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منازل می کنند از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی