English

رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران در اصفهان خبر داد:

راه اندازی خط تولید اکریلیک در شرکت پلی اکریل اصفهان

رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران در اصفهان گفت: راه اندازی خط تولید اکریلیک مهمترین هدف صنعتگران شرکت پلی اکریل اصفهان است.

راه اندازی خط تولید اکریلیک در شرکت پلی اکریل اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، محمدجواد پورسیدی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: با بازسازی خطوط کارخانه و تامین مواد اولیه به دنبال راه اندازی خط تولید اکریلیک در شرکت پلی اکریل اصفهان هستیم.

وی افزود: با راه اندازی این خط یک سوم نیاز کشور به این محصول در کارخانه پلی اکریل اصفهان تامین می شود.

پورسیدی گفت: 80 درصد از ظرفیت خط تولید نخ و الیاف پلی استر کارخانه پلی اکریل اصفهان فعال است  اما خط تولید الیاف اکریلیک بدلیل نبود مواد اولیه تعطیل می باشد.

وی ادامه داد: میزان تولید محصولات شرکت پلی اکریل از 45تن در دو ماه گذشته به 130تن در حال حاضرریده است.

رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران گفت: در حال حاضر حدود 80درصد ظرفیت شرکت در پلی استر و 65درصد ظرفیت تولید در کارخانه DMT جریان دارد.

پورسیدی مجموع بدهی های این شرکت را 350میلیارد تومان برشمرد و افزود: بخشی از این بدهی ها مربوط به تامین اجتماعی و بخشی مربوط به جرائم بانکی و بخش دیگر هم مربوط به بدهی های مالیاتی و معوقات کارگران است.

شرکت پلی اکریل

وی افزود: تاکنون یکصد میلیارد ریال از مجموع بدهی‌های شرکت پلی اکریل پرداخت شده است.

وی همچنین بیان داشت: حقوق کارگران در 2 ماه گذشته بطور کامل پرداخت شده است و امیدواریم که با بهبود وضعیت تولید، معوقات کارگران  نیز پرداخت شود.

پورسیدی با اشاره به آغاز فعالیت هیات مدیره جدید از آبان سال 95 تاکید کرد: هدف ما رساندن کارخانه پلی اکریل به وضعیت مطلوب و درآمدزا کردن آن است.

رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران  گفت: در حال حاضرکارگزاران اعتماد بیشتری به پلی اکریل پیدا کرده اند و در صورت تحقق پیش بینی صورت گرفته و تحویل کارخانه به هیات مدیره، 80 درصد ظرفیت تولیدی آن در همه بخش ها فعال خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه