English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

آبرسانی به روستاها از خدمات نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مشکلات روستانشینان قبل از پیروی انقلاب اسلامی گفت: آبرسانی و گازرسانی به روستاها یکی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

آبرسانی به روستاها از خدمات نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان‌های پهناور کشور است که خدمات مختلفی همچون آب و گاز در نقاط دور و نزدیک روستایی این استان فراهم شده که زمینه رفاه و آسایش مردم را ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به آحاد مردم افزود: خدمت به مردم خیلی با ارزش است چراکه مخلوقات خدا عیالات خدا هستند و بهترین خلق خدا کسی است که به مخلوقات خدا خدمت کند، البته مسئولان باید شکرگزار باشند چراکه خداوند توفیق خدمت به مردم در جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده، کشوری که قرار است الگویی برای مردم دنیا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید تعداد کمی از بندگان، به یاد نعمت‌ها هستند؛ شکر کردن بدین معنا است که بدانیم که نعمت‌ها، از ما نیست و همه را خدا عطا کرده است؛ متأسفانه برخی از مردم هنگامی که با مشکلات مواجه می‌شوند، می‌گویند انقلاب برای ما چه کرده است و فراموش کرده‌اند که چه خدماتی در این سال‌ها ارائه شده است.

در ابتدای این دیدار مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با بیان اینکه یک هزار و  287 روستا در استان اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: تعداد 954 روستا تحت پوشش کامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان هستند و سایر روستاها بدون هیچ اعتباری، پوشش داده می‌شوند.

محمدحسین قرائتی افزود: تأمین آب سالم، پایدار و بهداشتی برای 650 هزار نفر توسط 523 حلقه چاه، 72 چشمه و 22 رشته قنات صورت می‌پذیرد، البته در سال گذشته بخشی از منابع آبی روستایی، از دست رفت اما منابع جدیدی از طریق اجاره چاه و غیره در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به مشکلات آبرسانی در تابستان امسال گفت: تانکرهای آبرسانی همواره و در ساعات مختلف شبانه روز رصد می‌شوند و از نظر بهداشت تمامی موارد لازم رعایت می‌شود تا آب سالم به مردم تحویل داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه