English

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خبر داد

کشف وتوقف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک قاچاق در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف و توقیف بیش از 1000 حلقه لاستیک قاچاق در نائین به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

کشف وتوقف بیش از 1000 حلقه لاستیک قاچاق در نائین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: هزار و 302 حلقه لاستیک  خارجی قاچاق از به ارزش 3 میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت کشف و توقیف شد.

وی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت نائین در راستای مقابله با ورود خودروهای حامل کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از استان های جنوبی عازم تهران بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: پس از متوقف شدن خودرو در بررسی های صورت گرفته و استعلام های انجام شده از سامانه جامع امور گمرکی مشخص شد که مدارک با بار کانتینر مغایرت دارد.

سرهنگ کاظم زاد عنوان کرد: در این عملیات هزار و 302 حلقه لاستیک سواری خارجی قاچاق کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال  تخمین زده شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به تقویت ایستگاه بازرسی شهید شرافت نائین و تجهیز آن به سامانه هوشمند بازرسی خودروها، گفت: ماموران این فرماندهی با دقت و هوشیاری کامل مراقب تردد خودروهای حامل کالاهای خارجی قاچاق هستند و برابر با قانون با قاچاقچیان برخورد می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه