English

تیم های درمانی در کربلا مستقر شدند / آمبولانسهای ۱۱۵ هرمزگان برای خدمات رسانی به زائرین به مرز رسیدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اعزام ۵ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به مرز شلمچه خبرداد

تیم های درمانی در کربلا مستقر شدند / آمبولانسهای ۱۱۵ هرمزگان برای خدمات رسانی به زائرین به مرز رسیدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سید حسین داودی» از اعزام ۵ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به مرز شلمچه خبرداد؛ و گفت: اربعین یک اجتماع عظیم سیاسی و مذهبی و یکی از موازین شرعی اسلام است که برای جامعه بشری و فرهنگ دینی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های درمانی به کربلای معلی افزود: خدمت رسانی به مردم به ویژه زائرین یک تکلیف دینی الهی است که ما به سهم خود به آن عمل کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: ۵ دستگاه آمبولانس به همراه ۱۰ تکنسین به مرز شلمچه اعزام شدند که تا ۱۳ آبان ماه خدمات اورژانسی را به زاییرین عزیز ارایه می‌دهند.

داودی گفت: امسال حدود ۱۲۰ نفر در قالب دو تیم شامل متخصصین قلب٬ ارولوژی٬ داخلی٬ دندانپزشک و پزشک عمومی٬ پرستار٬ ماما٬ کارشناسان بهداشتی و دارویی برای ارائه خدمت در مراسم اربعین حسینی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: موکبها از شهرستانهای میناب٬ رودان٬ حاجی آباد٬ قشم و بندرعباس، اعزام و از تاریخ 26 مهرماه لغایت 8 آبانماه در شهرهای نجف و کربلا مستقر می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: بیش از ۴۰۰ قلم دارو به ارزش حدود ۱۵۰ میلیون تومان در اختیار موکبین قرار گرفت.

گفتنی است؛ اعزام تیم‌های درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه