English

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:

فولاد مبارکه از راهکارهای قانونی برای مقابله با تحریم ها استفاده می‌کند

مدیرعامل فولاد مبارکه دربارۀ تحریم فولاد مبارکه از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: پیش تر نیز آمریکا صنعت فولاد ایران و گاز و پتروشیمی را تحریم کرده بود؛ در نتیجه این اتفاق موضوع تازه‌ای نیست.

فولاد مبارکه از راهکارهای قانونی برای مقابله با تحریم ها استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا عظیمیان بیان داشت: متأسفانه نام بردن از فولاد مبارکۀ اصفهان و چندین شرکت در فهرستی که منتشر شده ممکن است برخی محدودیتها را برای فولاد مبارکه ایجاد کند؛ البته ما نیز با راهکارها و ظرفیت‌های قانونی به مقابله با تحریم میرویم تا نتواند مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند.

وی با بیان این مطلب افزود: البته این موضوع نیازمند برخی هماهنگی‌ها با مراکز دولتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با آنها نیز گفت وگو می‌کنیم تا بتوانیم راهکاری پیدا کنیم. ما در اولین فرصت راهکارهای خود را برای مقابله با تحریم تهیه می‌کنیم و آن را به اطلاع همۀ مصرف کنندگان، سهامداران و کسانی که با فولاد مبارکه در ارتباط هستند قرار خواهیم داد.

وی دربــــارۀ اقدامات این شرکت گفت: هماهنگی‌های لازم را در داخل کارخانه و با دولت محترم انجام می دهیم و آن را اعلام می کنیم.

عظیمیان ادامه داد: ما سعی می‌کنیم تأثیر اقدام خصمانۀ آمریکا را که از حربۀ تحریم علیه کشورها استفاده می‌کند، به حداقل برسانیم و آثار آن را بر شرکت به کمترین میزان ممکن برسانیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه در پاسخ به این سوال اینکه تحریم‌ها تا اندازه ای می تواند بازارهای ایران را در اروپا و کشورهای عراق و افغانستان تحت تأثیر قرار دهد نیز گفت: همان گونه که اشاره کردم، تحریم ها موضوع جدیدی نیست و اکنون تنها اسم شرکت فولاد مبارکه در فهرست آمده است؛ بنابراین ما مذاکرات خود را با طرف‌های قرارداد خود ادامه می دهیم و راهکارها را برای تدوام و حفظ بازار در کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه در دست خواهیم داشت. از سوی دیگر با توجه به مذاکراتی که دولت با گروه ۱+۴ داشته و در حال انجام است از ظرفیت های آن استفاده خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه