English

افتتاح ساختمان اداری هلال احمر رضوانشهر /احداث پایگاه امدادی هلال احمر در محور پونل به خلخال

ساختمان اداری هلال احمر شهرستان رضوانشهر با حضور دکتر علی اصغر پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ساختمان اداری هلال احمر رضوانشهر /احداث پایگاه امدادی هلال احمر در محور پونل به خلخال

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر پیوندی افزود: هلال احمر چندین هدف را در برنامه خود دارد که خدمت به انسان های شریف بدون در نظر گرفتن قومیت، نژاد، ملیت، دین و مذهب از آن جمله می باشد.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از دلایل حضور ما در کنار مردم کاستن از آلام و مشکلات آنان می باشد و همکاران ما با بسیج تمام امکانات باید در کنار مردم در مواقع بروز هرگونه حوادثی حضور داشته باشند.

پیوندی با بیان اینکه مردم به ما اعتماد دارند، افزود: آبروی 95 ساله هلال احمر در اعتماد به این مجموعه عظیم نهفته است و تلاش می کنیم که این فضا همچنان پا برجا باشد.

افتتاح ساختمان اداری هلال احمر+ رضوانشهر

احداث پایگاه امدادی هلال احمر در محور پونل به خلخال

فرماندار رضوانشهر گفت: با توجه به اینکه این شهرستان از نقاط گردشگر پذیر و پرتردد می باشد در همین راستا مکانی برای احداث پایگاه امدادی هلال احمر واقع در محور پونل به خلخال در نظر گرفته شده است.

فرماندار رضوانشهر افزود: طی 3 سال اخیر و ارزیابی های به عمل آمده در زمینه عملکرد مجموعه ادارات دولتی و مدیران این شهرستان هلال احمر همیشه جایگاه مطلوبی داشته که تهیه و خرید این ساختمان برای این امر بسیار به جا و کار پسندیده ای است.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالهی امام جمعه شهرستان نیز طی سخنانی گفت: دین اسلام به ما آموخته است که همیشه آماده باش باشیم و نیروهای هلال احمر نیز در همین راستا برای خدمت به خلق آماده هستند.  

محمود شکری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به جهت داشتن دریا، جلگه و جنگل که از مواهب الهی این منطقه است منشأ حواث نیز می باشد.

شکری افزود: مدیران بسیار خوبی از سوی هلال احمر در سطح این شهرستان و مرکز استان داریم که در مواقع بروز هرگونه حادثه در میدان حضور دارند.

این نماینده مجلس گفت: در جریان سیل اخیر بخش های زیادی از مزارع و باغات تخریب شده است که تنها محل درآمد مردم حوزه انتخابیه می باشد و جا دارد که چاره ای برای این موضوع اندیشیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی