English

ارائه خدمات بهداشتی درمانی علوم پزشکی گیلان به زائران اربعین حسینی

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی کامل نیروهای بهداشت و درمان استان جهت خدمت رسانی به زائران خارجی خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی درمانی علوم پزشکی گیلان به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تیم های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از زمان ورود زائران خارجی از مرز زمینی آستارا به کشور، توانسته اند به 280 نفر از مجموع 1100 زائری که تاکنون به استان وارد شده اند، خدمات پزشکی ارایه دهند.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: برای این که زائران خارجی با سلامت و بدون دغدغه خاطر به سفر زیارتی خود ادامه دهند، نیازمند همراهی و مشارکت سایر نهاد ها و سازمان ها می باشیم.

مادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای خدمت رسانی+ به زائران خارجی اربعین

استقرار آمبولانس های فوریت های پزشکی شهرستان در محل برپایی موکب های زائران خارجی

 داودی با اشاره به استقرار آمبولانس های فوریت پزشکی شهرستان در محل برپایی موکب های زائران خارجی، اظهار داشت: بیمارستان شهید بهشتی آستارا و تمامی مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت نیاز زائران به خدمات درمانی به آن ها خدمات ارایه کنند.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد شد و در این خصوص بازرسی های بهداشت محیطی نیز در شهرستان های مرزی تشدید شده است.

به گزارش موج، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در پایانه مرزی آستارا و محل استقرار موکب های زائران در امزادگان آستارا وضعیت خدمات رسانی به آن ها را بررسی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه